Kurikulum studija pedagogije
Studij pedagogije treba osigurati osposobljavanje pedagoga suvremenog profila koji će kvalificirano, kreativno i djelatno obnašati stručne pedagoške poslove u okviru stručnih, razvojnih i pripremnih službi bez kojih je nezamisliva suvremena škola, kao i moći kompetentno se snalaziti na brojnim radni...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314633/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2003 |
Glavni autor: | Hrvatić, Neven (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01684naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2003 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)192609 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Hrvatić, Neven | |
245 | 1 | 0 | |a Kurikulum studija pedagogije / |c Hrvatić, Neven. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a PEDAGOGICAL STUDIES - CURRICULUM | |
300 | |a 60-68 |f str. | ||
520 | |a Studij pedagogije treba osigurati osposobljavanje pedagoga suvremenog profila koji će kvalificirano, kreativno i djelatno obnašati stručne pedagoške poslove u okviru stručnih, razvojnih i pripremnih službi bez kojih je nezamisliva suvremena škola, kao i moći kompetentno se snalaziti na brojnim radnim mjestima izvan školskog sustava u uvjetima poduzetništva i tržišta rada. Zadaci studija ostvaruju se u obaveznim i izbornim modulima tako da svaki sa svog znanstvenog aspekta pridonosi sustavnoj izgradnji pedagogijskog mišljenja, analize i zaključivanja, te osposobljava studente za konkretan pedagoški rad stjecanjem odgovorajućeg praktičnog, stručnog i znanstvenog instrumentarija za profesionalno i inovirajuće djelovanje u autentičnim pedagoškim situacijama. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130489 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a Studij pedagogije, kurikulum |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a study of pedagogy, curriculum |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika (20.10.2003. ; Rijeka, Hrvatska) |t Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika |d Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2003 |n Rosić, Vladimir |g str. 60-68 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad | ||
999 | |c 314633 |d 314631 |