Kurikulum studija pedagogije

Studij pedagogije treba osigurati osposobljavanje pedagoga suvremenog profila koji će kvalificirano, kreativno i djelatno obnašati stručne pedagoške poslove u okviru stručnih, razvojnih i pripremnih službi bez kojih je nezamisliva suvremena škola, kao i moći kompetentno se snalaziti na brojnim radni...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314633/Details
Matična publikacija: Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2003
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01684naa a2200217uu 4500
008 131111s2003 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)192609 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Kurikulum studija pedagogije /  |c Hrvatić, Neven. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a PEDAGOGICAL STUDIES - CURRICULUM 
300 |a 60-68  |f str. 
520 |a Studij pedagogije treba osigurati osposobljavanje pedagoga suvremenog profila koji će kvalificirano, kreativno i djelatno obnašati stručne pedagoške poslove u okviru stručnih, razvojnih i pripremnih službi bez kojih je nezamisliva suvremena škola, kao i moći kompetentno se snalaziti na brojnim radnim mjestima izvan školskog sustava u uvjetima poduzetništva i tržišta rada. Zadaci studija ostvaruju se u obaveznim i izbornim modulima tako da svaki sa svog znanstvenog aspekta pridonosi sustavnoj izgradnji pedagogijskog mišljenja, analize i zaključivanja, te osposobljava studente za konkretan pedagoški rad stjecanjem odgovorajućeg praktičnog, stručnog i znanstvenog instrumentarija za profesionalno i inovirajuće djelovanje u autentičnim pedagoškim situacijama. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130489 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Studij pedagogije, kurikulum  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a study of pedagogy, curriculum  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika (20.10.2003. ; Rijeka, Hrvatska)  |t Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika  |d Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2003  |n Rosić, Vladimir  |g str. 60-68 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad 
999 |c 314633  |d 314631