Marketing baštine

Predavanje je održano u sklopu projekta kojeg provodi UNESCO-ROSTE, a ima za cilj unaprijediti brigu za baštinu u Jugoistočnoj Europi. Tema predavanje je bio Marketing baštine, teorijski i praktični aspekti, te prezentiranje uspješnih primjera i modela marketinga baštine.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314678/Details
Glavni autor: Šola, Tomislav (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01233naa a2200217uu 4500
008 131111s2005 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)200584 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Šola, Tomislav 
245 1 0 |a Marketing baštine /  |c Šola, Tomislav. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Heritage Marketing 
300 |f str. 
520 |a Predavanje je održano u sklopu projekta kojeg provodi UNESCO-ROSTE, a ima za cilj unaprijediti brigu za baštinu u Jugoistočnoj Europi. Tema predavanje je bio Marketing baštine, teorijski i praktični aspekti, te prezentiranje uspješnih primjera i modela marketinga baštine. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130476 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a kulturna i prirodna baština, mediji, marketing, odnosi s javnošću  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Cultural and Natural Heritage, Media, Marketing, Public Relation,  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa (28.06.2005 ; Podgorica, Crna Gora) 
942 |c RZB  |u 1  |v Nista  |z Ostalo - Pozvano - Nista 
999 |c 314678  |d 314676