|
|
|
|
LEADER |
01233naa a2200217uu 4500 |
008 |
131111s2005 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)200584
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Šola, Tomislav
|
245 |
1 |
0 |
|a Marketing baštine /
|c Šola, Tomislav.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Heritage Marketing
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Predavanje je održano u sklopu projekta kojeg provodi UNESCO-ROSTE, a ima za cilj unaprijediti brigu za baštinu u Jugoistočnoj Europi. Tema predavanje je bio Marketing baštine, teorijski i praktični aspekti, te prezentiranje uspješnih primjera i modela marketinga baštine.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 0130476
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.04
|
693 |
|
|
|a kulturna i prirodna baština, mediji, marketing, odnosi s javnošću
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a Cultural and Natural Heritage, Media, Marketing, Public Relation,
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa (28.06.2005 ; Podgorica, Crna Gora)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 1
|v Nista
|z Ostalo - Pozvano - Nista
|
999 |
|
|
|c 314678
|d 314676
|