Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti

Socijalna je reklama jedno od sredstava za svojevrsnu edukaciju javnosti, a njezine kampanje doprinose aktualizaciji nekog društvenog pitanja. U radu se iz semiotičke perspektive analiziraju obilježja diskursa jedne socijalne reklamne kampanje. Ona se zatim promatraju u odnosu prema pretpostavci da...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314862/Details
Glavni autori: Antulov, Sandra (-), Bertoša, Mislava (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01263naa a2200229uu 4500
008 131111s2004 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)228517 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Antulov, Sandra 
245 1 0 |a Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti /  |c Antulov, Sandra ; Bertoša, Mislava. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Social Advertising: (Socio)semiotic Aspects 
300 |f str. 
520 |a Socijalna je reklama jedno od sredstava za svojevrsnu edukaciju javnosti, a njezine kampanje doprinose aktualizaciji nekog društvenog pitanja. U radu se iz semiotičke perspektive analiziraju obilježja diskursa jedne socijalne reklamne kampanje. Ona se zatim promatraju u odnosu prema pretpostavci da je javnost koja prima takvu reklamnu poruku već senzibilizirana za pitanje koje je njome tematizirano. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130483 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a semiotička analiza, društvena reklama  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a semiotic analysis, social advertising  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Bertoša, Mislava  |4 aut 
773 0 |a Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike (14-16.05.2004. ; Split, Hrvatska) 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Ostalo - Predavanje - Nista 
999 |c 314862  |d 314860