Upoznavanje mladih sa znanošću u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima
Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti imaju važno mjesto u realizaciji složenih ciljeva odgoja i obrazovanja - upoznavanje mladih sa znanošću, kao i isticanje mladih izrazitijih sposobnosti. Daroviti i mladi koji pokazuju pojačani interes mogu se baviti različitim aktivnostima i područjima te stje...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314878/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Aktivnosti mladeži u znanosti i tehnici Zagreb : Hrvatska zajednica tehničke kulture, 1994 |
Glavni autor: | Hrvatić, Neven (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01878naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s1994 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)234126 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Hrvatić, Neven | |
245 | 1 | 0 | |a Upoznavanje mladih sa znanošću u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima / |c Hrvatić, Neven. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Introducing Children and Adolescents to Science in Extracurricular and Out-of-School Activities | |
300 | |a 159-163 |f str. | ||
520 | |a Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti imaju važno mjesto u realizaciji složenih ciljeva odgoja i obrazovanja - upoznavanje mladih sa znanošću, kao i isticanje mladih izrazitijih sposobnosti. Daroviti i mladi koji pokazuju pojačani interes mogu se baviti različitim aktivnostima i područjima te stjecati iskustva kako bi razvili dispozicije. Iskustva iz svijeta posvjedočuju važnost izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti i skrbi za darovite. Autor na primjeru modela ljetne škole astronomije obrazlaže zašto su ljetne škole i drugi oblici namijenjeni učenicima koji pokazuju najbolji uspjeh i oblikovaniji interes za pojedino područje idealno mjesto za upoznavanje znanosti i razvoja kreativnosti mladih. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 5-12-128 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, darovita djeca, kreativnost mladih |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a extracurricular and out-of-school activities, gifted children, creativity of adolescents |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Budućnost izvanškolskog i izvannastavnog znanstvenog i tehničkog opismenjavanja mladeži (25.6.1994. ; Zagreb, Hrvatska) |t Aktivnosti mladeži u znanosti i tehnici |d Zagreb : Hrvatska zajednica tehničke kulture, 1994 |n Petak, Antun. |g str. 159-163 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Strucni - Plenarno - CijeliRad | ||
999 | |c 314878 |d 314876 |