Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska
Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora/pedagoga, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Develop...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315168/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja. Međunarodni interdisciplinarni naučni skup Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja, 14-16. decembar 2006, Novi Sad 9788680271552 |
Glavni autori: | Hrvatić, Neven (-), Posavec, Koraljka (Author), Komar, Zvonimir |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01972naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFF | ||
005 | 20190117141952.0 | ||
008 | 131111s2007 ||| 1 hrv|d | ||
999 | |c 315168 |d 315166 | ||
035 | |a (CROSBI)297768 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | |a Hrvatić, Neven |9 589 | ||
245 | 1 | |a Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska / |c Neven Hrvatić ; Koraljka Posavec ; Zvonimir Komar. | |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a European framework of reform of educational systems: EU - Croatia | |
300 | |a 45-50 |f str. | ||
520 | |a Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora/pedagoga, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaje strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Zajedničke vrijednosti ujedinjene Europe, kao i karakteristike modernoga hrvatskoga društva (demokracija, pojedinac, pluralizam, otvorenost, odgovornost, identitet, ljudski resursi...) polaznice su za strukturalne promjene unutar pedagogijske teorije i pedagoške prakse. Utjecaj internacionalizacije i europeizacije obrazovanja kroz procese pripremanja učenika (studenata) na život i rad u međunarodnom prostoru, jačanje jezičnih i interkulturalnih kompetencija, značajno utječe i na internacionalizaciju kurikuluma. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1769 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
700 | 1 | |a Posavec, Koraljka |4 aut |9 606 | |
700 | 1 | |a Komar, Zvonimir |4 aut |9 597 | |
773 | 0 | |t Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja. Međunarodni interdisciplinarni naučni skup Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja, 14-16. decembar 2006, Novi Sad |g (2006), 45-50 |z 9788680271552 | |
942 | |c POG |n 0 |t 1.08 |u 2 |