Zadovoljstvo studijem, interesi i samoprocjena studenata psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije za budući rad u praksi

U radu su iznijeti rezultati preliminarnog ispitivanja interesa i samoprocjene kompetentnosti studenata nekih pomagačkih struka za budući psihosocijalni rad. Sudjelovalo je ukupno 115 studenata četvrte godine, od čega 39 studenata psihologije, 44 studenta socijalnog rada i 32 studenta socijalne peda...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315261/Details
Matična publikacija: Sažetak radova znanstvene konferencije "Psihosocijalni aspekti društvene tranzicije u Srbiji"
Novi Sad : 2005
Glavni autori: Huić, Aleksandra (-), Ricijaš, Neven (Author), Branica, Vanja
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
LEADER 02933naa a2200253uu 4500
008 131111s2005 xx 1 eng|d
035 |a (CROSBI)314837 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Huić, Aleksandra 
245 1 0 |a Zadovoljstvo studijem, interesi i samoprocjena studenata psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije za budući rad u praksi /  |c Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Satisfaction with study, interests and self-evaluation of psychology, social work and social pedagogy students for future practical work 
300 |f str. 
520 |a U radu su iznijeti rezultati preliminarnog ispitivanja interesa i samoprocjene kompetentnosti studenata nekih pomagačkih struka za budući psihosocijalni rad. Sudjelovalo je ukupno 115 studenata četvrte godine, od čega 39 studenata psihologije, 44 studenta socijalnog rada i 32 studenta socijalne pedagogije. Prikupljeni su podaci o zadovoljstvu općim i specifičnim znanjima i vještinama stečenima na fakultetu, studentskoj praksi, volontiranju te pojedinim interesima za budući rad, a primijenjena je i preliminarna verzija skale percipirane kompetentnosti za budući rad u praksi. Sudionici su procjenjivali koliko su sigurni da mogu uspješno obavljati pojedine aktivnosti vezane uz psihosocijalni rad (zajedničke stručnjacima sve tri ispitivane struke). Osim toga, primijenjena je i skala percipirane nekompetentnosti (Bezinović, 1988). Na ovom mjestu bit će izloženi rezultati ispitivanja studentskog zadovoljstva fakultetom, njihovih interesa te samoprocjena kompetentnosti za budući rad. Općenito, studenti su uglavnom zadovoljni znanjima i vještinama stečenima na fakultetu. Interesi sudenata za budući rad u praksi široki su i obuhvaćaju različite populacije i područja rada. Rezultati na skali osjećaja kompetentnosti za budući rad u praksi komentirani su na temelju sadržajne kategorizacije čestica. Osim toga, komentirane su i razlike između navedene tri studijske grupe s obzirom na njihovo zadovoljstvo stečenim znanjima i vještinama, interese te percepciju kompetentnosti za budući rad. Rezultati su diskutirani u svjetlu razlika među studentskim programa za navedene tri struke. 
546 |a ENG 
690 |a 5.06 
690 |a 5.07 
690 |a 5.09 
693 |a studij, interesi, psihologija, socijalna pedagogija, socijalni rad  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a study, intersts, psychology, social pedagogy, social work  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Ricijaš, Neven  |4 aut 
700 1 |a Branica, Vanja  |4 aut 
773 0 |a Znanstvena psihologijska konferencija "Psihosocijalni aspekti društvene tranzicije u Srbiji" (03.-06.11.2005. ; Novi Sad, Srbija)  |t Sažetak radova znanstvene konferencije "Psihosocijalni aspekti društvene tranzicije u Srbiji"  |d Novi Sad : 2005 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak 
999 |c 315261  |d 315259