Rani temperament i utjecaj temperamenta na djetetovo ponašanje i odnos s osobama u okolini
Polazeći od uloge pedijatara u sustavu društvene skrbi o maloj djeci u našoj zemlji, u radu se ističe njihova važnost u optimalizaciji cjelokupnog ranog razvoja djece, uključujući i emocionalno-socijalni razvoj u kojem veliku važnost imaju karakteristike ranog temperamenta. Rad počinje kratkim osvrt...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315268/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Prve tri su najvažnije - zbornik radova sa XIX. simpozija socijalne pedijatrije Zagreb : Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2007 |
Glavni autor: | Keresteš, Gordana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02504naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFF | ||
005 | 20171130052646.0 | ||
008 | 131111s2007 xx 1 hrv|d | ||
999 | |c 315268 |d 315266 | ||
035 | |a (CROSBI)315648 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Keresteš, Gordana |9 720 | |
245 | 1 | 0 | |a Rani temperament i utjecaj temperamenta na djetetovo ponašanje i odnos s osobama u okolini / |c Keresteš, Gordana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Early temperament and its impact on child's behavior and relationships with others | |
300 | |a 15-20 |f str. | ||
520 | |a Polazeći od uloge pedijatara u sustavu društvene skrbi o maloj djeci u našoj zemlji, u radu se ističe njihova važnost u optimalizaciji cjelokupnog ranog razvoja djece, uključujući i emocionalno-socijalni razvoj u kojem veliku važnost imaju karakteristike ranog temperamenta. Rad počinje kratkim osvrtom na porijeklo suvremenog znanstvenog interesa za rani temperament te prikazom prvih istraživanja i teorijskih razmatranja. Potom se govori o praktičnim implikacijama teorija i istraživanja temperamenta i obrazlaže se potreba za stjecanjem i primjenom znanja o ranom temperamentu u primarnoj pedijatrijskoj skrbi. U središnjem dijelu rada iznose se, organizirane u sedam tema, spoznaje o ranom temperamentu koje imaju posebnu važnost u kliničkom radu. U završnom dijelu rada razmatraju se mogućnosti primjene znanja o temperamentu u pedijatrijskoj praksi. U zaključku je istaknuto kako proširivanje tradicionalnog pedijatrijskog pristupa, u kojem se najveći naglasak stavlja na tjelesni rast i tjelesno zdravlje, na sve aspekte razvoja i dobrobiti djeteta, uključujući i emocionalno-socijalni razvoj i razvoj ličnosti, zahtijeva promjene u postojećem sustavu primarne pedijatrijske skrbi i osiguravanje nužnih pretpostavki za takav, kvalitetniji i učinkovitiji rad. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301683-1400 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a temperament, emocionalno-socijalni razvoj, dojenčad i mala djeca, primarna pedijatrijska skrb |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a temperament, socio-emotional development, infants and toddlers, primary pediatric care |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a XIX. simpozij socijalne pedijatrije (14.-16.06.2007. ; Šibenik, Hrvatska) |t Prve tri su najvažnije - zbornik radova sa XIX. simpozija socijalne pedijatrije |d Zagreb : Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2007 |n Grgurić, Josip |g str. 15-20 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Nista |z Strucni - Pozvano - CijeliRad |t 1.07 |