Rani temperament i utjecaj temperamenta na djetetovo ponašanje i odnos s osobama u okolini

Polazeći od uloge pedijatara u sustavu društvene skrbi o maloj djeci u našoj zemlji, u radu se ističe njihova važnost u optimalizaciji cjelokupnog ranog razvoja djece, uključujući i emocionalno-socijalni razvoj u kojem veliku važnost imaju karakteristike ranog temperamenta. Rad počinje kratkim osvrt...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315268/Details
Matična publikacija: Prve tri su najvažnije - zbornik radova sa XIX. simpozija socijalne pedijatrije
Zagreb : Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2007
Glavni autor: Keresteš, Gordana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02504naa a2200241uu 4500
003 HR-ZaFF
005 20171130052646.0
008 131111s2007 xx 1 hrv|d
999 |c 315268  |d 315266 
035 |a (CROSBI)315648 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Keresteš, Gordana  |9 720 
245 1 0 |a Rani temperament i utjecaj temperamenta na djetetovo ponašanje i odnos s osobama u okolini /  |c Keresteš, Gordana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Early temperament and its impact on child's behavior and relationships with others 
300 |a 15-20  |f str. 
520 |a Polazeći od uloge pedijatara u sustavu društvene skrbi o maloj djeci u našoj zemlji, u radu se ističe njihova važnost u optimalizaciji cjelokupnog ranog razvoja djece, uključujući i emocionalno-socijalni razvoj u kojem veliku važnost imaju karakteristike ranog temperamenta. Rad počinje kratkim osvrtom na porijeklo suvremenog znanstvenog interesa za rani temperament te prikazom prvih istraživanja i teorijskih razmatranja. Potom se govori o praktičnim implikacijama teorija i istraživanja temperamenta i obrazlaže se potreba za stjecanjem i primjenom znanja o ranom temperamentu u primarnoj pedijatrijskoj skrbi. U središnjem dijelu rada iznose se, organizirane u sedam tema, spoznaje o ranom temperamentu koje imaju posebnu važnost u kliničkom radu. U završnom dijelu rada razmatraju se mogućnosti primjene znanja o temperamentu u pedijatrijskoj praksi. U zaključku je istaknuto kako proširivanje tradicionalnog pedijatrijskog pristupa, u kojem se najveći naglasak stavlja na tjelesni rast i tjelesno zdravlje, na sve aspekte razvoja i dobrobiti djeteta, uključujući i emocionalno-socijalni razvoj i razvoj ličnosti, zahtijeva promjene u postojećem sustavu primarne pedijatrijske skrbi i osiguravanje nužnih pretpostavki za takav, kvalitetniji i učinkovitiji rad. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301683-1400 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a temperament, emocionalno-socijalni razvoj, dojenčad i mala djeca, primarna pedijatrijska skrb  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a temperament, socio-emotional development, infants and toddlers, primary pediatric care  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a XIX. simpozij socijalne pedijatrije (14.-16.06.2007. ; Šibenik, Hrvatska)  |t Prve tri su najvažnije - zbornik radova sa XIX. simpozija socijalne pedijatrije  |d Zagreb : Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2007  |n Grgurić, Josip  |g str. 15-20 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Strucni - Pozvano - CijeliRad  |t 1.07