Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj : nove paradigme

Položaj učitelja u suvremenoj školi, u procesu odgoja i obrazovanja, danas je temeljno drugačiji nego u ranijim razdobljima. Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315321/Details
Matična publikacija: Obrazovanje učitelja nekada i danas : zbornik radova
Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2008
Glavni autori: Hrvatić, Neven (-), Komar, Zvonimir (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02040naa a2200241uu 4500
003 HR-ZaFF
005 20190117142041.0
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
999 |c 315321  |d 315319 
035 |a (CROSBI)329186 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 589  |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj : nove paradigme /  |c Neven Hrvatić ; Zvonimir Komar. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Teacher education in Croatia : new paradigms 
300 |a 96-101  |f str. 
520 |a Položaj učitelja u suvremenoj školi, u procesu odgoja i obrazovanja, danas je temeljno drugačiji nego u ranijim razdobljima. Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih (interkulturalnih) kompetencija učitelja, gdje njihov cjeloživotni stručni razvoj i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaju strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Izobrazba učiteljstva samo je u jednom dijelu pratila promjene znanstvenih, teorijskih i konceptualnih osnova u smjeru demokratizacije školskih sustava i promijenjenog školskog ozračja, a temeljne odrednice kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja rezultat su suodnosa teorijskog prisupa (znanja) i potrebnih nastavnih umijeća. Promjenama koje su zahvatile suvremenu školu, položaj i potrebne kompetencije učitelja postaju složenije, kako bi mogli odgovoriti na nove izazove. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
700 1 |9 597  |a Komar, Zvonimir  |4 aut 
773 0 |a Obrazovanje učitelja nekada i danas (25.09.2007. ; Subotica, Vojvodina, Srbija)  |t Obrazovanje učitelja nekada i danas : zbornik radova  |d Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2008  |n Kaich, Katalin ; Czekus, Geza  |z 9788687095014  |g (2007), 96-101 
942 |c RZB  |n 0  |t 1.08  |u 2