On-line testiranje

Kroz postupak provjere (testiranja i ocjenjivanja, engl. assessment) nastoje se utvrditi odgovarajuća tehnologija, ciljevi u postupku poučavanja, te on-line testiranje uključiti kao integralni dio primjene računala u obrazovanju. Postupkom on-line testiranja moguće je provjeravati znanja, ali i spos...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315474/Details
Glavni autori: Seljan, Sanja (-), Tadić, Jelena (Author), Sanković, Dijana, Stančić, Hrvoje
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://infoz.ffzg.hr/Stancic/20pssk/
http://www.azoo.hr/tekst/proljetna-skola-skolskih-knjiznicara-rh-odrzat-ce-se-od-2.-do-5.-travnja-2008.-u-opatiji.-rok-prijave:-do-3.-ozujka-2008./212/10
LEADER 02836naa a2200289uu 4500
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)340610 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 430  |a Seljan, Sanja 
245 1 0 |a On-line testiranje /  |c Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje ; Tadić, Jelena ; Sanković, Dijana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Online Assessment 
300 |f str. 
520 |a Kroz postupak provjere (testiranja i ocjenjivanja, engl. assessment) nastoje se utvrditi odgovarajuća tehnologija, ciljevi u postupku poučavanja, te on-line testiranje uključiti kao integralni dio primjene računala u obrazovanju. Postupkom on-line testiranja moguće je provjeravati znanja, ali i sposobnosti čitanja, pisanja, slušanja i u određenoj mjeri govorenja. On-line testiranje provodi se komplementarno s tradicionalnim oblicima testiranja, jer pojedini modeli više odgovaraju provjeri pojedinih sposobnosti. Osim on-line modela, moguće je uključiti i primjenu standardnih tehnologija u postupak testiranja, kao analizu tekstova poslanih putem elektronske pošte, pisanje u tekst procesoru, postupke pretraživanja i planiranja, itd. Postupak on-line testiranja donosi osobitu prednost korisnicima radi mogućnosti interaktivnosti u slučajevima kada se koristi za ponavljanje i te kada sadrži multimedijskih elemente i povratnu informaciju što uzrokuje veću motiviranost korisnika. Testiranje se može provoditi u okviru sumativnog modela vrednovanja na kraju obrazovnog ciklusa, semestra ili neke veće jedinice, čime se nastoje utvrditi postignuti rezultati ili kao formativni model testiranja u tijeku obrazovnog procesa kako bi se procijenio napredak. U radu je prikazano istraživanje provedeno na studenima i profesorima Filozofskog fakulteta u Zagrebu kojim su se nastojale utvrditi njihove reakcije na on-line testiranje. Istraživanje je pokazalo da čak 80% studenata i profesora smatra upotrebu on-line ocjenjivanja pozitivnom. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1300646-0909 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301799-1755 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a e-learning, testiranje, reakcije  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a e-learning, assessment, reactions  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Tadić, Jelena  |4 aut 
700 1 |a Sanković, Dijana  |4 aut 
700 1 |9 431  |a Stančić, Hrvoje  |4 aut 
773 0 |a 20. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Suradnja u informacijskom društvu – s obzirom na potrebe školskoga knjižničarstva (2-5.4.2008 ; Opatija) 
856 |u http://infoz.ffzg.hr/Stancic/20pssk/ 
856 |u http://www.azoo.hr/tekst/proljetna-skola-skolskih-knjiznicara-rh-odrzat-ce-se-od-2.-do-5.-travnja-2008.-u-opatiji.-rok-prijave:-do-3.-ozujka-2008./212/10 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Strucni - Predavanje - ppt  |t 3.15 
999 |c 315474  |d 315472