On-line testiranje
Kroz postupak provjere (testiranja i ocjenjivanja, engl. assessment) nastoje se utvrditi odgovarajuća tehnologija, ciljevi u postupku poučavanja, te on-line testiranje uključiti kao integralni dio primjene računala u obrazovanju. Postupkom on-line testiranja moguće je provjeravati znanja, ali i spos...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315474/Details |
---|---|
Glavni autori: | Seljan, Sanja (-), Tadić, Jelena (Author), Sanković, Dijana, Stančić, Hrvoje |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://infoz.ffzg.hr/Stancic/20pssk/ http://www.azoo.hr/tekst/proljetna-skola-skolskih-knjiznicara-rh-odrzat-ce-se-od-2.-do-5.-travnja-2008.-u-opatiji.-rok-prijave:-do-3.-ozujka-2008./212/10 |
LEADER | 02836naa a2200289uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2008 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)340610 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 430 |a Seljan, Sanja | |
245 | 1 | 0 | |a On-line testiranje / |c Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje ; Tadić, Jelena ; Sanković, Dijana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Online Assessment | |
300 | |f str. | ||
520 | |a Kroz postupak provjere (testiranja i ocjenjivanja, engl. assessment) nastoje se utvrditi odgovarajuća tehnologija, ciljevi u postupku poučavanja, te on-line testiranje uključiti kao integralni dio primjene računala u obrazovanju. Postupkom on-line testiranja moguće je provjeravati znanja, ali i sposobnosti čitanja, pisanja, slušanja i u određenoj mjeri govorenja. On-line testiranje provodi se komplementarno s tradicionalnim oblicima testiranja, jer pojedini modeli više odgovaraju provjeri pojedinih sposobnosti. Osim on-line modela, moguće je uključiti i primjenu standardnih tehnologija u postupak testiranja, kao analizu tekstova poslanih putem elektronske pošte, pisanje u tekst procesoru, postupke pretraživanja i planiranja, itd. Postupak on-line testiranja donosi osobitu prednost korisnicima radi mogućnosti interaktivnosti u slučajevima kada se koristi za ponavljanje i te kada sadrži multimedijskih elemente i povratnu informaciju što uzrokuje veću motiviranost korisnika. Testiranje se može provoditi u okviru sumativnog modela vrednovanja na kraju obrazovnog ciklusa, semestra ili neke veće jedinice, čime se nastoje utvrditi postignuti rezultati ili kao formativni model testiranja u tijeku obrazovnog procesa kako bi se procijenio napredak. U radu je prikazano istraživanje provedeno na studenima i profesorima Filozofskog fakulteta u Zagrebu kojim su se nastojale utvrditi njihove reakcije na on-line testiranje. Istraživanje je pokazalo da čak 80% studenata i profesora smatra upotrebu on-line ocjenjivanja pozitivnom. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1300646-0909 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301799-1755 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a e-learning, testiranje, reakcije |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a e-learning, assessment, reactions |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Tadić, Jelena |4 aut | |
700 | 1 | |a Sanković, Dijana |4 aut | |
700 | 1 | |9 431 |a Stančić, Hrvoje |4 aut | |
773 | 0 | |a 20. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Suradnja u informacijskom društvu – s obzirom na potrebe školskoga knjižničarstva (2-5.4.2008 ; Opatija) | |
856 | |u http://infoz.ffzg.hr/Stancic/20pssk/ | ||
856 | |u http://www.azoo.hr/tekst/proljetna-skola-skolskih-knjiznicara-rh-odrzat-ce-se-od-2.-do-5.-travnja-2008.-u-opatiji.-rok-prijave:-do-3.-ozujka-2008./212/10 | ||
942 | |c RZB |u 2 |v DomRecenzija |z Strucni - Predavanje - ppt |t 3.15 | ||
999 | |c 315474 |d 315472 |