Pedagogija interkulturalizma

Postmoderna, globalizacijska, multikulturalna, pluralna i demokratska teorijska polazišta pedagogije interkulturalizma. Koliko se pedagogija, od ‘ sluškinje ideologije’ , premetnula u otvorenu znanost temeljenu na nekim drugim društvenim obrascima i filozofiji svoga postojanja. Koja je zapravo poruk...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315541/Details
Matična publikacija: Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008
Glavni autor: Previšić, Vlatko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02374naa a2200229uu 4500
005 20150916122633.0
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)343590 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 608  |a Previšić, Vlatko 
245 1 0 |a Pedagogija interkulturalizma /  |c Vlatko Previšić. 
700 |4 aut 
773 0 |a Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije (08.-11.04.2008. ; Dubrovnik, Hrvatska)  |t Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije  |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008  |g str. 12-14 
942 |c RZB  |l https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=343590 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Pedagogy of Interculturalism 
300 |a 12-14  |f str. 
520 |a Postmoderna, globalizacijska, multikulturalna, pluralna i demokratska teorijska polazišta pedagogije interkulturalizma. Koliko se pedagogija, od ‘ sluškinje ideologije’ , premetnula u otvorenu znanost temeljenu na nekim drugim društvenim obrascima i filozofiji svoga postojanja. Koja je zapravo poruka pedagogiji nakon postmoderne? Razvojni modeli kulture kao moguća ishodišta promišljanja pedagogije interkulturalizma. Interkulturalizam i identitet (ja – mi – oni) – predrasude, stereotipi, distance - je li uopće moguć moderan otvoren odgoj sputan različitim povijesnim, nacionalnim, vjerskim, kulturnim, jezičnnim i drugim barijerama. Medijska umrežavanja posttradicionalnih zajednica i kultura koje zagovaraju interkulturalne odnose. Europska iskustva interkulturnog odgoja i obrazovanja kao traženje odgovora na migracijske izazove polovinom prošloga stoljeća – između izolacije, asimilacije i integracije. ‘ Zvana je radna snaga, a došli su ljudi’ . Interkulturno obrazovanje i komunikacije u asimetričnim odnosima. Od pedagogije za strance do interkulturalne znanstvene discipline. Pedagogija interkulturalizma kao nova diferencijalna znanstvena grana na putu tarnskulturalnog odgoja i obrazovanja. Interkulturna harmonizacija europskog obrazovanja. Didaktika interkulturne refleksivne komunikacije i kompetencije suvremene škole. Kako do kurikuluma interkulturnog odgoja, obrazovanja i škole? 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
999 |c 315541  |d 315539