Pedagogija interkulturalizma
Postmoderna, globalizacijska, multikulturalna, pluralna i demokratska teorijska polazišta pedagogije interkulturalizma. Koliko se pedagogija, od ‘ sluškinje ideologije’ , premetnula u otvorenu znanost temeljenu na nekim drugim društvenim obrascima i filozofiji svoga postojanja. Koja je zapravo poruk...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315541/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008 |
Glavni autor: | Previšić, Vlatko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02374naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20150916122633.0 | ||
008 | 131111s2008 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)343590 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 608 |a Previšić, Vlatko | |
245 | 1 | 0 | |a Pedagogija interkulturalizma / |c Vlatko Previšić. |
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |a Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije (08.-11.04.2008. ; Dubrovnik, Hrvatska) |t Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008 |g str. 12-14 | |
942 | |c RZB |l https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=343590 | ||
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Pedagogy of Interculturalism | |
300 | |a 12-14 |f str. | ||
520 | |a Postmoderna, globalizacijska, multikulturalna, pluralna i demokratska teorijska polazišta pedagogije interkulturalizma. Koliko se pedagogija, od ‘ sluškinje ideologije’ , premetnula u otvorenu znanost temeljenu na nekim drugim društvenim obrascima i filozofiji svoga postojanja. Koja je zapravo poruka pedagogiji nakon postmoderne? Razvojni modeli kulture kao moguća ishodišta promišljanja pedagogije interkulturalizma. Interkulturalizam i identitet (ja – mi – oni) – predrasude, stereotipi, distance - je li uopće moguć moderan otvoren odgoj sputan različitim povijesnim, nacionalnim, vjerskim, kulturnim, jezičnnim i drugim barijerama. Medijska umrežavanja posttradicionalnih zajednica i kultura koje zagovaraju interkulturalne odnose. Europska iskustva interkulturnog odgoja i obrazovanja kao traženje odgovora na migracijske izazove polovinom prošloga stoljeća – između izolacije, asimilacije i integracije. ‘ Zvana je radna snaga, a došli su ljudi’ . Interkulturno obrazovanje i komunikacije u asimetričnim odnosima. Od pedagogije za strance do interkulturalne znanstvene discipline. Pedagogija interkulturalizma kao nova diferencijalna znanstvena grana na putu tarnskulturalnog odgoja i obrazovanja. Interkulturna harmonizacija europskog obrazovanja. Didaktika interkulturne refleksivne komunikacije i kompetencije suvremene škole. Kako do kurikuluma interkulturnog odgoja, obrazovanja i škole? | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1769 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
999 | |c 315541 |d 315539 |