Retorika reklamnoga diskurza

Predavanje je je iz retoričke perspektive raščlanilo jezik suvremene reklame. Uočeno je, iznijeto i oprimjereno obilje stilskih i retoričkih figura u reklamnome diskurzu. Te su figure uporište strategija promidžbenoga uvjeravanja

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315598/Details
Glavni autor: Bagić, Krešimir (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01110naa a2200229uu 4500
005 20131205145717.0
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)345889 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 488  |a Bagić, Krešimir 
245 1 0 |a Retorika reklamnoga diskurza /  |c Bagić, Krešimir. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The Rhetorics of the Advertising Discourse 
300 |f str. 
520 |a Predavanje je je iz retoričke perspektive raščlanilo jezik suvremene reklame. Uočeno je, iznijeto i oprimjereno obilje stilskih i retoričkih figura u reklamnome diskurzu. Te su figure uporište strategija promidžbenoga uvjeravanja 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1300749-0751 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a antitetičnost, antropomorfizacija, eufonija, reklama, tropi  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a antithesis, antropomorphization, euphony, advertisement, rhetorical tropes  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Drugi dani hrvatske kulture (31. 04. - 05. 05. 2008. ; Poznan, Poljska) 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Strucni - Plenarno - Nista  |t 3.16 
999 |c 315598  |d 315596