Djetinjstvo u Agramu kao uvod u čitanje Krleže

U radu se pokazuje kako bi Krležin tekst Djetinjstvo u Agramu, kojemu se dosada, usprkos jednodušnom sudu proučavatelja Krleže o iznimnoj književnoj vrijednosti, kritička pažnja poklanjala samo s obzirom na moguće biografske spoznaje koje bi se iz njega mogle izvući, bilo plodonosno čitati u tradici...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315610/Details
Matična publikacija: Krleža danas
Brijuni : Ulysses, 2007
Glavni autor: Brlek, Tomislav (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01509naa a2200229uu 4500
008 131111s2007 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)346977 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Brlek, Tomislav 
245 1 0 |a Djetinjstvo u Agramu kao uvod u čitanje Krleže /  |c Brlek, Tomislav. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Childhood in Agram as introduction to reading Krleža 
300 |a 83-85  |f str. 
520 |a U radu se pokazuje kako bi Krležin tekst Djetinjstvo u Agramu, kojemu se dosada, usprkos jednodušnom sudu proučavatelja Krleže o iznimnoj književnoj vrijednosti, kritička pažnja poklanjala samo s obzirom na moguće biografske spoznaje koje bi se iz njega mogle izvući, bilo plodonosno čitati u tradiciji tzv. lažnih autobiografija (Bunjin, Bjeli), odnosno kao auto-poetički tekst koji Krležinu poetiku, posebno preko ključne figure onoga tko još ne govori (infans), određuje shvaćanjem pisanja srodnim razradi toga pojma unutar suvremene književne teorije (Agamben, Lyotard, Blanchot). 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-0744 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301070-1064 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a Krleža, poetika, djetinjstvo, pisanje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Krleža, poetics, infancy, writing  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Krleža danas (srpanj 2007 ; Brijuni, Hrvatska)  |t Krleža danas  |d Brijuni : Ulysses, 2007  |n Visković, Velimir  |g str. 83-85 
942 |c RZB  |u 1  |v Nista  |z Strucni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 315610  |d 315608