Osposobljavanje budućih odgajatelja za rad s roditeljima
Kvalitetno osposobljavanje budućih odgajatelja podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja kako bi pravodobno mogli odgovoriti izazovima prakse ranog odgoja. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i partnerskih odnosa odgajatelja...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315677/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja Zadar : Sveučilište u Zadru Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2008. |
Glavni autori: | Maleš, Dubravka (-), Ljubetić, Maja (Author), Stričević, Ivanka |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02309naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155421.0 | ||
008 | 131111s2008 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)357462 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 602 |a Maleš, Dubravka | |
245 | 1 | 0 | |a Osposobljavanje budućih odgajatelja za rad s roditeljima / |c Dubravka Maleš ; Maja Ljubetić ; Ivanka Stričević. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Training prospectiveeducators for working with parents | |
300 | |a 30-31 |f str. | ||
520 | |a Kvalitetno osposobljavanje budućih odgajatelja podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja kako bi pravodobno mogli odgovoriti izazovima prakse ranog odgoja. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i partnerskih odnosa odgajatelja i roditelja. U radu se teorijski razmatraju pitanja važnosti partnerskih odnosa obitelji i ustanove kao nužnosti i potrebe suvremene prakse i osposobljenosti odgajatelja za kvalitetnu suradnju s roditeljima. Analizom nastavnih planova i programa obrazovanja budućih odgajatelja u Republici Hrvatskoj, autorice odgovaraju na pitanje postoje li kolegiji obiteljske pedagogije i rada s roditeljima na studijima predškolskog odgoja u RH, te ih uspoređuju s obzirom na način organiziranja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a obrazovanje odgajatelja za rad s roditeljima, kolegij obiteljske pedagogije, kolegij suradnje (partnerstva) obitelji i dječjeg vrtića, nastavni plan i program studija predškolskog odgoja. |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a training of educators for working with parents, the course of family pedagogy, the course of cooperation (partnership) between family and kindergarten, preschool education studies curriculum. |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Ljubetić, Maja |4 aut | |
700 | 1 | |a Stričević, Ivanka |4 aut | |
773 | 0 | |a Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja (30. i 31. svibnja 2008. ; Zadar, Hrvatska) |t Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja |d Zadar : Sveučilište u Zadru Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2008. |n Robert Bacalja |z 978-953-7237-37-0 |g str. 30-31 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Nista |z Ostalo - Predavanje - Sazetak |t 1.12 | ||
999 | |c 315677 |d 315675 |