Homonimija i psiholingvistika

Na temelju ispitivanja provedenoga nad maturanticama i maturantima puljskih i riječkih srednjih škola, u radu se ispituje u kolikoj su mjeri obični govornici svjesni postojanja homonima u jeziku i o čemu ovisi njihovo izvankontekstualno prepoznavanje. Također, razmatraju se načini na koje objašnjava...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315699/Details
Matična publikacija: Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
Zagreb - Rijeka : 2003
Glavni autor: Bertoša, Mislava (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01585naa a2200193uu 4500
008 131111s2003 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)361080 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Bertoša, Mislava 
245 1 0 |a Homonimija i psiholingvistika /  |c Bertoša, Mislava. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Homonimy and Psycholinguistics 
300 |a 51-60  |f str. 
520 |a Na temelju ispitivanja provedenoga nad maturanticama i maturantima puljskih i riječkih srednjih škola, u radu se ispituje u kolikoj su mjeri obični govornici svjesni postojanja homonima u jeziku i o čemu ovisi njihovo izvankontekstualno prepoznavanje. Također, razmatraju se načini na koje objašnjavaju homonimska značenja. Promatrana u skladu s temeljnim tezama psiholingvista i kognitivista, raznolikost “ definicija” navodi na zaključak o velikoj složenosti, nepredvidljivosti i individualnosti ljudskih kognitivnih procesa. 
546 |a HRV 
693 |a kognitivna lingvistika, psiholingvistika, homonimi, homonimija, kognitivni procesi, mentalni leksikon  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a cognitive linguistics, psycholinguistics, homonimy, cognitive processes, mental lexicon  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici (18-19.05. 2001. ; Opatija, Hrvatska)  |t Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici  |d Zagreb - Rijeka : 2003  |n Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris  |g str. 51-60 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 315699  |d 315697