Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma

Strukturu školskog kurikuluma određuju cilj i zadaci odgoja, stručni sadržaji, nastavni plan i programi, nastavna tehnologija, učitelji i školski menadžment, postupci vrednovanja (školski učinci i vanjska evaluacija). Škola treba biti mjesto na kojem se međuljudskom odnosu pridaje zaslužena pažnja,...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315880/Details
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01645naa a2200253uu 4500
005 20131205155123.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)386210 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 589  |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma /  |c Neven Hrvatić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Role and Assignments of School Curriculum Participants 
300 |f str. 
520 |a Strukturu školskog kurikuluma određuju cilj i zadaci odgoja, stručni sadržaji, nastavni plan i programi, nastavna tehnologija, učitelji i školski menadžment, postupci vrednovanja (školski učinci i vanjska evaluacija). Škola treba biti mjesto na kojem se međuljudskom odnosu pridaje zaslužena pažnja, mjesto oblikovanja i ostvarivanja pozitivnih socijalnih kontakata, mjesto razumijevanja, uvažavanja i slobodnog izražavanja učenika sa svim njihovim različitostima, osobitostima i potrebama koje ne moraju biti na prvi pogled očigledne. Religijski aspekt, uz interkulturalni, predstavlja polaznicu za sukonstrukciju školskog kurikuluma. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a školski kurikulum, interkulturalni odgoj i obrazovanje, religijska kultura  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a School Curriculum, Intercultural Education, Religion Culture  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |a Uloga i zadaci sudionika u školskom kurikulumu (6-8.03.2009. ; Malinska, Hrvatska) 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Znanstveni - Plenarno - ppt  |t 1.10 
999 |c 315880  |d 315878