|
|
|
|
| LEADER |
02133naa a2200241uu 4500 |
| 005 |
20131205155123.0 |
| 008 |
131111s2008 xx 1 hrv|d |
| 035 |
|
|
|a (CROSBI)386218
|
| 040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
| 100 |
1 |
|
|9 589
|a Hrvatić, Neven
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Interkulturalni odgoj i obrazovanje u učeničkom domu /
|c Neven Hrvatić.
|
| 246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Intercultural Education in Boarding School
|
| 300 |
|
|
|f str.
|
| 520 |
|
|
|a Domski odgoj ne treba oponašati život u obitelji, niti može nadoknaditi njenu odgojnu funkciju. Odgojna praksa u domovima pretpostavlja primjenu različitih modela (prema mogućnostima i potrebama odgojenika), koji će se provoditi kroz demokratski, partnerski i pluralistički odnos. Složenost domskog odgoja proizlazi iz specifičnog ustroja domova, njihove pedagoške, psihološke i socijalne orijentacije, koja tek u kontekstu kurikularnog pristupa može doći do punog izražaja. Koncepcija interkulturalnoga odgoja i obrazovanja u domu ovisit će, u velikoj mjeri, od strukture interkulturalnog kurikuluma, a prema kulturnoj integraciji, implementaciji u odgojno-obrazovnoj praksi i interkulturalnoj domskoj zajednici. U prostoru između sudjelovanja/uključivanja i učenja "živjeti zajedno" omogućeno je nastajanje i djelovanje interkulturalne domske zajednice. Kako bi se interkulturalni proces neposredno provodio/zaživio, uz obrazovnu komponentu neophodna je odgojna. Učenički dom prestaje biti samo mjesto stjecanja interkulturalnih spoznaja, već kontinuiranog "učenja" (su)života, suradnje, tolerancije, ravnopravnosti... u kojem neposredno sudjeluju učenici, odgojitelji, roditelji i okružje.
|
| 536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1769
|
| 546 |
|
|
|a HRV
|
| 690 |
|
|
|a 5.07
|
| 693 |
|
|
|a učenički dom, interkulturalni odgoj i obrazovanje, domski kurikulum
|l hrv
|2 crosbi
|
| 693 |
|
|
|a Boarding School, Intercultural Education, Boarding school Curricullum
|l eng
|2 crosbi
|
| 700 |
|
|
|4 aut
|
| 773 |
0 |
|
|a Različitosti su naše bogatstvo (17-18.11.2008. ; Zagreb, Hrvatska)
|
| 942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Strucni - Pozvano - ppt
|t 3.16
|
| 999 |
|
|
|c 315881
|d 315879
|