Interkulturalni odgoj i obrazovanje u učeničkom domu

Domski odgoj ne treba oponašati život u obitelji, niti može nadoknaditi njenu odgojnu funkciju. Odgojna praksa u domovima pretpostavlja primjenu različitih modela (prema mogućnostima i potrebama odgojenika), koji će se provoditi kroz demokratski, partnerski i pluralistički odnos. Složenost domskog o...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315881/Details
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02133naa a2200241uu 4500
005 20131205155123.0
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)386218 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 589  |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Interkulturalni odgoj i obrazovanje u učeničkom domu /  |c Neven Hrvatić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Intercultural Education in Boarding School 
300 |f str. 
520 |a Domski odgoj ne treba oponašati život u obitelji, niti može nadoknaditi njenu odgojnu funkciju. Odgojna praksa u domovima pretpostavlja primjenu različitih modela (prema mogućnostima i potrebama odgojenika), koji će se provoditi kroz demokratski, partnerski i pluralistički odnos. Složenost domskog odgoja proizlazi iz specifičnog ustroja domova, njihove pedagoške, psihološke i socijalne orijentacije, koja tek u kontekstu kurikularnog pristupa može doći do punog izražaja. Koncepcija interkulturalnoga odgoja i obrazovanja u domu ovisit će, u velikoj mjeri, od strukture interkulturalnog kurikuluma, a prema kulturnoj integraciji, implementaciji u odgojno-obrazovnoj praksi i interkulturalnoj domskoj zajednici. U prostoru između sudjelovanja/uključivanja i učenja "živjeti zajedno" omogućeno je nastajanje i djelovanje interkulturalne domske zajednice. Kako bi se interkulturalni proces neposredno provodio/zaživio, uz obrazovnu komponentu neophodna je odgojna. Učenički dom prestaje biti samo mjesto stjecanja interkulturalnih spoznaja, već kontinuiranog "učenja" (su)života, suradnje, tolerancije, ravnopravnosti... u kojem neposredno sudjeluju učenici, odgojitelji, roditelji i okružje. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a učenički dom, interkulturalni odgoj i obrazovanje, domski kurikulum  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Boarding School, Intercultural Education, Boarding school Curricullum  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |a Različitosti su naše bogatstvo (17-18.11.2008. ; Zagreb, Hrvatska) 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Strucni - Pozvano - ppt  |t 3.16 
999 |c 315881  |d 315879