Rad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja

Analiza brige o darovitoj djeci i mladima u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu izložena u ovom radu upućuje da, usprkos nastojanjima obrazovnih vlasti i samih škola da se ovo područje rada znatno unaprijedi, što se očituje u strateškim i normativnim aktima koji uređuju ovo područje i u brojnim pri...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315883/Details
Matična publikacija: Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku
Sisak : Hrvatski zavod za zapošljavanje, 2009
Glavni autori: Vlahović-Štetić, Vesna (-), Vojnović, Narcisa (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02262naa a2200241uu 4500
005 20131205135932.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)386653 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 791  |a Vlahović-Štetić, Vesna 
245 1 0 |a Rad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja /  |c Vlahović-Štetić, Vesna ; Vojnović, Narcisa. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Gifted students' education: current situation in educational system and possible improvements 
300 |a 47-58  |f str. 
520 |a Analiza brige o darovitoj djeci i mladima u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu izložena u ovom radu upućuje da, usprkos nastojanjima obrazovnih vlasti i samih škola da se ovo područje rada znatno unaprijedi, što se očituje u strateškim i normativnim aktima koji uređuju ovo područje i u brojnim primjerima dobre prakse, posebne potrebe darovitih u nizu aspekata nisu ni približno zadovoljene. U radu se stoga izlažu polazišta mogućih poboljšanja ovog područja rada te predlažu ciljevi i sastavnice cjelovitog sustava brige o darovitima. Polazeći od temeljnog preduvjeta: donošenja odgovarajuće nacionalne strategije odnosno koncepcije, to uključuje razvoj i unapređivanje tri temeljne sastavnice rada s darovitima: 1. ujednačene identifikacijske procedure (uključeni stručnjaci, postupci, instrumenti, registri), 2. podrška darovitoj djeci i mladima (obogaćivanje programa, akceleracija, savjetovanje, stipendiranje) te njihovim obiteljima i učiteljima, 3. obrazovanje učitelja i mentora darovitih učenika (inicijalno, cjeloživotno, specijalističko). 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301676-1357 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a daroviti učenici, programi rada s darovitima  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a gifted students, gifted students programs  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Vojnović, Narcisa  |4 aut 
773 0 |a Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku (16.03.2009. ; Sisak, Hrvatska)  |t Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku  |d Sisak : Hrvatski zavod za zapošljavanje, 2009  |n Pađen, Barbara  |z 978-953-97786-9-7  |g str. 47-58 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Strucni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.09 
999 |c 315883  |d 315881