Rad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja
Analiza brige o darovitoj djeci i mladima u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu izložena u ovom radu upućuje da, usprkos nastojanjima obrazovnih vlasti i samih škola da se ovo područje rada znatno unaprijedi, što se očituje u strateškim i normativnim aktima koji uređuju ovo područje i u brojnim pri...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315883/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku Sisak : Hrvatski zavod za zapošljavanje, 2009 |
Glavni autori: | Vlahović-Štetić, Vesna (-), Vojnović, Narcisa (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02262naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205135932.0 | ||
008 | 131111s2009 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)386653 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 791 |a Vlahović-Štetić, Vesna | |
245 | 1 | 0 | |a Rad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja / |c Vlahović-Štetić, Vesna ; Vojnović, Narcisa. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Gifted students' education: current situation in educational system and possible improvements | |
300 | |a 47-58 |f str. | ||
520 | |a Analiza brige o darovitoj djeci i mladima u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu izložena u ovom radu upućuje da, usprkos nastojanjima obrazovnih vlasti i samih škola da se ovo područje rada znatno unaprijedi, što se očituje u strateškim i normativnim aktima koji uređuju ovo područje i u brojnim primjerima dobre prakse, posebne potrebe darovitih u nizu aspekata nisu ni približno zadovoljene. U radu se stoga izlažu polazišta mogućih poboljšanja ovog područja rada te predlažu ciljevi i sastavnice cjelovitog sustava brige o darovitima. Polazeći od temeljnog preduvjeta: donošenja odgovarajuće nacionalne strategije odnosno koncepcije, to uključuje razvoj i unapređivanje tri temeljne sastavnice rada s darovitima: 1. ujednačene identifikacijske procedure (uključeni stručnjaci, postupci, instrumenti, registri), 2. podrška darovitoj djeci i mladima (obogaćivanje programa, akceleracija, savjetovanje, stipendiranje) te njihovim obiteljima i učiteljima, 3. obrazovanje učitelja i mentora darovitih učenika (inicijalno, cjeloživotno, specijalističko). | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301676-1357 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a daroviti učenici, programi rada s darovitima |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a gifted students, gifted students programs |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Vojnović, Narcisa |4 aut | |
773 | 0 | |a Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku (16.03.2009. ; Sisak, Hrvatska) |t Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku |d Sisak : Hrvatski zavod za zapošljavanje, 2009 |n Pađen, Barbara |z 978-953-97786-9-7 |g str. 47-58 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Nista |z Strucni - Predavanje - CijeliRad |t 1.09 | ||
999 | |c 315883 |d 315881 |