|
|
|
|
LEADER |
01911naa a2200229uu 4500 |
005 |
20131205154750.0 |
008 |
131111s2009 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)434768
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 585
|a Car, Sandra
|
245 |
1 |
0 |
|a Socijalni odnosi učenika u vremenu online komunikacije /
|c Sandra Citković.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Students' Social Relationships in Online Communication Era
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Vršnjački odnosi vrlo su važni u adolescentskom razdoblju. Prijatelji su definirani kao osobe koje dijele zajedničke interese, zajedno provode vrijeme i pružaju emocionalnu potporu. S prijateljima se zadovoljava potreba za intimnošću, druženjem i samopotvrđivanjem. Vršnjački odnosi također utječu na adolescentovo iskustvo u školi definirajući njegov socijalni status i identitet. On-line prijatelji čine virtualnu publiku – ljude za koje adolescent želi da obraćaju pozornost na njegov profil i komentare. Kroz ovu virtualnu publiku, adolescent stvara dojam o socijalnom kontekstu i iz njega, shvaćanje o primjerenim i očekivanim ponašanjima. On gradi i prelazi granice kako bi naučio što je prihvatljivo u različitim socijalnim situacijama. Publika vrednuje informacije i komunicira što pomaže stvaranju socijalnih mreža. Ona je važna kako bi adolescent mogao odrasti, testirati socijalne granice i razviti vlastiti identitet u okviru šire zajednice.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1765
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a socijalni odnosi, adolescent, Internet, socijalne mreže
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a social relationships, adolescent, internet, social networking sites
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Kurikulum suvremenog odgoja i škole Znanstveni kolokvij (04.-06.09.2009. ; Brijuni, Hrvatska)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Znanstveni - Predavanje - Nista
|t 3.16
|
999 |
|
|
|c 316474
|d 316472
|