Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta

Polazeći od djetetovog prava na izražavanje mišljenja i sudjelovanje kao člana skupine, u radu se preispituje učenikov sadašnji položaj u školi i problematizira se pitanje u kojemu smjeru treba mijenjati školu. Da bi učenik mogao uživati prava sudjelovanja, potrebno je mijenjati odnos moći između uč...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316525/Details
Matična publikacija: Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003
Glavni autor: Maleš, Dubravka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01648naa a2200205uu 4500
008 131111s2003 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)442085 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Maleš, Dubravka 
245 1 0 |a Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta /  |c Maleš, Dubravka. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Redefinition of the Pupil's Role in the Light of the Convention on the Rights of the Child 
300 |a 209-216  |f str. 
520 |a Polazeći od djetetovog prava na izražavanje mišljenja i sudjelovanje kao člana skupine, u radu se preispituje učenikov sadašnji položaj u školi i problematizira se pitanje u kojemu smjeru treba mijenjati školu. Da bi učenik mogao uživati prava sudjelovanja, potrebno je mijenjati odnos moći između učenika i učitelja, a to onda ima posljedice na metode rada i cjelokupno školsko okruženje. Koliko će djeca i mladi uživati svoja prava na sudjelovanje, manje je pitanje zakona, a više odraslih koji organiziraju i sudjeluju u procesu odgoja i obrazovanja. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Konvencija o pravima djeteta, prava sudjelovanja, demokratska škola  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Convention on the Rights of the Child, participation rights, democratic school  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva (8-10.05.2003. ; Pula, Hrvatska)  |t Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva  |d Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003  |n Vrgoč, Hrvoje  |g str. 209-216 
942 |c RZB  |u 1  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Ostalo - CijeliRad 
999 |c 316525  |d 316523