Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

U radu prikazujemo razvoj konceptualizacije pristupa ishoda učenja i kompetencija u visokom obrazovanju u sklopu europskih politika, počevši od okosnice koju je postavilo Europsko vijeće u Lisabonu (2000.), temeljem koje su stručnjaci Europske komisije i projekta Tuning Educational Structures in Eur...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316679/Details
Glavni autor: Božić, Jasmina (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://www.ishodi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=109&Itemid=126
LEADER 02963naa a2200241uu 4500
005 20131205144212.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)458861 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 551  |a Božić, Jasmina 
245 1 0 |a Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu /   |c Božić, Jasmina. 
246 3 |i Naslov na engleskom:   |a Defining Learning Outcomes in the Context of Bologna Reform of Social Sciences and Humanities Study Programmes of the Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb 
300 |f str. 
520 |a U radu prikazujemo razvoj konceptualizacije pristupa ishoda učenja i kompetencija u visokom obrazovanju u sklopu europskih politika, počevši od okosnice koju je postavilo Europsko vijeće u Lisabonu (2000.), temeljem koje su stručnjaci Europske komisije i projekta Tuning Educational Structures in Europe (2003.) predložili okvir kompetencija za tercijarno obrazovanje. Pristup određivanju ishoda učenja razvijen u projektu Tuning uspoređujemo s pristupom i klasifikacijom koje predlaže Liga europskih istraživačkih sveučilišta u recentnom dokumentu 'Čemu služe sveučilišta?' (Boulton i Lucas, 2008.). Potaknuti pristupom ishoda učenja, kojeg držimo iznimno vrijednim za rekonstituiranje nastavnih programa u Bolonjskom preustroju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, od 2007. g. naovamo istraživački tim na Filozofskom fakultetu proveo je nekoliko istraživanja, rezultate kojih sumarno iznosimo: Božić, J., Boras, D. i Srbljinović, A. (2007.) Educational Competences in Croatian Higher Education towards a Knowledge Society i Božić, J., Bakić-Tomić, Lj. i Boras, D. (2008.) Mastery of Information and Communication Competences among Croatian University Students in Social Sciences. Na osnovu razvoja koncepta u europskim dokumentima i rezultata naših istraživanja nastojimo rasvijetliti prednosti pristupa ishoda učenja te ukazati na nužnost da ishode učenja i kompetencije određuju sveučilišni nastavnici, ne samo na provedbenoj, nego i na meta-razini, odnosno polazeći od jasnog koncepta društva i obrazovne politike, prvenstveno putem vlastitih istraživanja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-3280 
546 |a HRV 
690 |a 5.05 
693 |a ishodi učenja, kompetencije, društvena odgovornost, zapošljivost  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a learning outcomes, competences, social responsibility, employability  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Radionica projekta "Ishodi učenja na preddiplomskim i diplomskim studijima na Sveučilištu u Zagrebu (SveZaIU)" za Vijeće društveno-humanističkog područja (17. lipnja 2009. ; Zagreb, Hrvatska) 
856 |u http://www.ishodi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=109&Itemid=126 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Znanstveni - Predavanje - ppt  |t 3.15 
999 |c 316679  |d 316677