|
|
|
|
LEADER |
02963naa a2200241uu 4500 |
005 |
20131205144212.0 |
008 |
131111s2009 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)458861
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 551
|a Božić, Jasmina
|
245 |
1 |
0 |
|a Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu /
|c Božić, Jasmina.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Defining Learning Outcomes in the Context of Bologna Reform of Social Sciences and Humanities Study Programmes of the Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a U radu prikazujemo razvoj konceptualizacije pristupa ishoda učenja i kompetencija u visokom obrazovanju u sklopu europskih politika, počevši od okosnice koju je postavilo Europsko vijeće u Lisabonu (2000.), temeljem koje su stručnjaci Europske komisije i projekta Tuning Educational Structures in Europe (2003.) predložili okvir kompetencija za tercijarno obrazovanje. Pristup određivanju ishoda učenja razvijen u projektu Tuning uspoređujemo s pristupom i klasifikacijom koje predlaže Liga europskih istraživačkih sveučilišta u recentnom dokumentu 'Čemu služe sveučilišta?' (Boulton i Lucas, 2008.). Potaknuti pristupom ishoda učenja, kojeg držimo iznimno vrijednim za rekonstituiranje nastavnih programa u Bolonjskom preustroju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, od 2007. g. naovamo istraživački tim na Filozofskom fakultetu proveo je nekoliko istraživanja, rezultate kojih sumarno iznosimo: Božić, J., Boras, D. i Srbljinović, A. (2007.) Educational Competences in Croatian Higher Education towards a Knowledge Society i Božić, J., Bakić-Tomić, Lj. i Boras, D. (2008.) Mastery of Information and Communication Competences among Croatian University Students in Social Sciences. Na osnovu razvoja koncepta u europskim dokumentima i rezultata naših istraživanja nastojimo rasvijetliti prednosti pristupa ishoda učenja te ukazati na nužnost da ishode učenja i kompetencije određuju sveučilišni nastavnici, ne samo na provedbenoj, nego i na meta-razini, odnosno polazeći od jasnog koncepta društva i obrazovne politike, prvenstveno putem vlastitih istraživanja.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-0000000-3280
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.05
|
693 |
|
|
|a ishodi učenja, kompetencije, društvena odgovornost, zapošljivost
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a learning outcomes, competences, social responsibility, employability
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Radionica projekta "Ishodi učenja na preddiplomskim i diplomskim studijima na Sveučilištu u Zagrebu (SveZaIU)" za Vijeće društveno-humanističkog područja (17. lipnja 2009. ; Zagreb, Hrvatska)
|
856 |
|
|
|u http://www.ishodi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=109&Itemid=126
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Znanstveni - Predavanje - ppt
|t 3.15
|
999 |
|
|
|c 316679
|d 316677
|