Knjižnice i elektroničko obrazovno okruženje

Brzina tehnoloških primjena utjecala je i na knjižnice. Paralelno nastojeći obavljati sve tradicionalne informacijske usluge, knjižničari sada trebaju razviti i nove vještine, te ujedno i predvidjeti nove usluge potrebne za uspješno funkcioniranje u elektroničkom obrazovnom okruženju. Tako primjeric...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316683/Details
Glavni autori: Lasić-Lazić, Jadranka (-), Banek Zorica, Mihaela (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://www.srce.hr/ceu/dan_eucenja.html
LEADER 02510naa a2200241uu 4500
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)459224 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 412  |a Lasić-Lazić, Jadranka 
245 1 0 |a Knjižnice i elektroničko obrazovno okruženje /  |c Lasić-Lazić, Jadranka ; Banek Zorica, Mihaela. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Libraries and electronic educational environment 
300 |f str. 
520 |a Brzina tehnoloških primjena utjecala je i na knjižnice. Paralelno nastojeći obavljati sve tradicionalne informacijske usluge, knjižničari sada trebaju razviti i nove vještine, te ujedno i predvidjeti nove usluge potrebne za uspješno funkcioniranje u elektroničkom obrazovnom okruženju. Tako primjerice, današnja briga o pristupu zbirci i informacijama podrazumijeva pristup digitalnim izvorima koje knjižničar fizički ne posjeduje. Takoñer, s obzirom na promjenu samog okruženja i potrebe korisnika za pristupom izvorima s jednog mjesta, knjižnica više ne posjeduje korisnike koji fizički dolaze u knjižnicu i traže tiskanu grañu, već služi kao posrednik izmeñu korisnika i distribuiranih informacija, čime se javlja problem pristupa, opisa, organizacije i upravljanja različitim vrstama informacijskih izvora. Današnji korisnici više ne žele fizički odlaziti po informacije, već zahtijevaju integraciju različitih tipova usluga i pristup informacijama s jednog mjesta. Razvojem ureñaja s više integriranih tehnologija, omogućena je integracija različitih sastavnica informacijskog prostora te je stoga nužno i objedinjavanje pristupa različitim uslugama, za što je potrebno prilagoñavati postojeće servise, ali i stvarati nove, što zapravo zahtijeva razvoj i usvajanje novih vještina Na taj način tehnologija utječe na sve aspekte rada knjižnice, posebice stoga što nameće nove izazove knjižničarima koji trebaju balansirati izmeñu tradicionalnih pomagala i načina rada i novih okruženja za koja ili treba prilagoditi postojeća pomagala ili stvoriti nova. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301799-1755 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a e-učenje knjižnice  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a e-learning libraries  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a DAN E-UČENJA @ CEU (09.12.2009 ; Zagreb, Hrvatska) 
700 1 |9 442  |a Banek Zorica, Mihaela  |4 aut 
856 |u http://www.srce.hr/ceu/dan_eucenja.html 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Strucni - Predavanje - Sazetak  |t 1.13 
999 |c 316683  |d 316681