|
|
|
|
LEADER |
02671naa a2200217uu 4500 |
008 |
131111s2009 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)459232
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 442
|a Banek Zorica, Mihaela
|
245 |
1 |
0 |
|a Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru /
|c Banek Zorica, Mihaela.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Teaching in changed information space
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije i njezino korištenje u svakodnevnom životu utjecali su na stvaranje dvije generacije korisnika tzv. Generacije Y i Generacije X. Prva podrazumijeva korisnike rođene u digitalnom svijetu, odnosno tehnološki pismene pojedince, dok druga podrazumijeva korisnike rođeni prije digitalnog okruženja i koji su tehnologiju prihvatili i naknadno. Ove dvije generacije susreću se različitim okruženjima, no možda je najizraženije ono obrazovno okruženje u kojemu se ove dvije generacije susreću se kao učenici i nastavnici na različitim stupnjevima obrazovnog procesa, od osnovnoškolskog do visokoškolskog. Pojava novih korisnika, te implementacija tehnologije u obrazovni prostor utjecali su na transformaciju procesa učenja i poučavanja. Učenje na daljinu, mješovito ili hibridno učenje, učenje bazirano na igrama, virtualni svjetovi, web 2.0 alati i obrazovanje 2.0 samo su neki od novih oblika učenja koji se javljaju u današnjem obrazovnom okruženju. Uvedene promjene i različiti tipovi obrazovnih pristupa rezultat su prilagođavanja procesa učenja svojstvima i sposobnostima samih učenika/studenata. Uniforman pristup obrazovanju u današnje je vrijeme teško primjenjiv. Različite osobe uče na različite načine te je stoga implementacija tehnologije jedan od „jednostavnijih“ procesa, dok je prilagodba samog učenja i poučavanja korisnicima danas više no ikad vruća tema istraživačke i obrazovne zajednice. Promjene koje se događaju u obrazovnom procesu, te novi oblici učenja i poučavanja zahtijevaju oblikovanje novih pedagogija prilagođenih potrebama različitih grupa korisnika (učenicima, studentima, nastavnicima i profesorima). Učenje okrenuto onome tko uči i dalje ostaje u centru obrazovnog procesa, dok se postupci i metode za postizanje tog cilja pod posredstvom tehnologije konstantno mijenjaju.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301799-1755
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.04
|
693 |
|
|
|a e-učenje virtualni svjetovi
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a e-learning virtual worlds
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Popodne @CEU (19.10.2009. ; Zagreb, Hrvatska)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Strucni - Predavanje - Sazetak
|t 1.13
|
999 |
|
|
|c 316684
|d 316682
|