|
|
|
|
LEADER |
01819naa a2200253uu 4500 |
005 |
20150109115309.0 |
008 |
131111s2010 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)469813
|
035 |
|
|
|a (CROSBI)513594
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 614
|a Marković, Ivan,
|c kroatist
|
245 |
1 |
0 |
|a Hrvatske stopljenice : novìna u slengu, jeziku reklame i novina /
|c Ivan Marković, Tatjana Pišković.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Blends : A Language Novelty in Croatian Slang, Advertising, and Journalism
|
300 |
|
|
|a 223-238
|f str.
|
520 |
|
|
|a Rječotvorni načini hrvatskoga jezika većinom se temelje na ulančavanju morfova. Ovdje se opisuje nemorfski tvorbeni način kojega nema u autohtonu, naslijeđenu hrvatskom leksiku – blending, leksička fuzija. Na temelju prikupljena korpusa uočavaju se značajke hrvatskih blendova, registar u kojemu se oni pojavljuju te se pokušava predvidjeti može li se i u kojoj mjeri taj neautohtoni tvorbeni način importirati iz stranih jezika, danas ponajprije (jedino) engleskoga. Za blending i blend predlažu se hrvatski termini stapanje i stopljenica.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1300749-0750
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 6.03
|
693 |
|
|
|a morfologija (jezik), tvorba riječi, neologizam, leksička fuzija, sleng, jezik novina, jezik reklame
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a morphology (language), word formation, neologism, blending, slang, journalistic language, advertising language
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Proučavanja diskursa i dijaloga između teorije, metoda i primjene (XXIV. međunarodni znanstveni skup HDPL-a) (20-22.05.2010. ; Osijek, Hrvatska)
|d Osijek : HDPL, 2010.
|z 978-953-314-019-3
|g str. 223-238
|
700 |
1 |
|
|9 645
|a Pišković, Tatjana
|4 aut
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Ostalo - Predavanje - Nista
|t 1.12
|
999 |
|
|
|c 316750
|d 316748
|