Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske
Teorija koju stvaramo ili gradimo (gradbena teorija, grounded theory) na temelju zajedničkih istraživanja svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa u vrtićima Hrvatske, posebice Istre, ne smije se shvatiti kao dogma, kao završena, strogo određena teorija. Naprotiv, ona je otvorena stalno se razvija...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316806/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja, Knjiga referatov z mednarodnega znanstvenega posveta Maribor : Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Maribor, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2001 |
Glavni autori: | Miljak, Arjana (-), Vujičić, Lidija (Author), Slunjski, Edita |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Miljak, A. (2001). Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske: Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske. Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja, Knjiga referatov z mednarodnega znanstvenega posveta.
Chicago stil citiranjaMiljak, Arjana. "Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske: Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske." 2001.
MLA stil citiranjaMiljak, Arjana. "Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske: Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske." 2001.