Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske

Teorija koju stvaramo ili gradimo (gradbena teorija, grounded theory) na temelju zajedničkih istraživanja svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa u vrtićima Hrvatske, posebice Istre, ne smije se shvatiti kao dogma, kao završena, strogo određena teorija. Naprotiv, ona je otvorena stalno se razvija...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316806/Similar
Matična publikacija: Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja, Knjiga referatov z mednarodnega znanstvenega posveta
Maribor : Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Maribor, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2001
Glavni autori: Miljak, Arjana (-), Vujičić, Lidija (Author), Slunjski, Edita
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Miljak, A. (2001). Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske: Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske. Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja, Knjiga referatov z mednarodnega znanstvenega posveta.

Chicago stil citiranja

Miljak, Arjana. "Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske: Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske." 2001.

MLA stil citiranja

Miljak, Arjana. "Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske: Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske." 2001.