|
|
|
|
LEADER |
01839naa a2200241uu 4500 |
005 |
20131205155332.0 |
008 |
131111s2008 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)478883
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 597
|a Komar, Zvonimir
|
245 |
1 |
0 |
|a Mogućnost sistematske pedagogije danas? /
|c Zvonimir Komar.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a The possibility of the systematic pedagogy today?
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Pedagogija razvijena kao sistem s jedne strane i pedagogija razvijena kao skup pedagogijski relevantnih predmeta s druge strane, dva su temeljno različita koncepta ove znanosti, koja imaju implikacije na karakter, polazište i cilj pedagogijske znanosti, te pedagoške prakse. Sve te implikacije reflektiraju se dalje i na području didaktike, te metodologije. Pedagogija kao sistematski razvijena znanost ima specifična polazišta, te specifično izlazište, koji su u neskladu sa međuodnosom ove znanosti i društva danas. Kakvog čovjeka, te kakvu prirodu znanja samog pretpostavlja sistematska pedagogija, a kakvu prirodu znanja pretpostavlja današnji svijet i gdje su opravdanja tih pretpostavki? Rad će pokušati promisliti značenje sistematske pedagogije uopće, te eventualni egzistencijalni prostor za sistematsku pedagogiju danas, u sukobu sa dominantnom paradigmom rascjepkanog, međusobno neovisnog, «post-modernog» znanja.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1765
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1769
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a pedagogija, sistem, teorija
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a pedagogy, system, theory
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja (16.-18.10.2008. ; Mostar, Bosna i Hercegovina)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Znanstveni - Predavanje - Nista
|t 1.12
|
999 |
|
|
|c 316811
|d 316809
|