Ispitivanje sekundarne jezične kompetencije - između zahtjeva i ostvarenja
ISPITIVANJE SEKUNDARNE JEZIČNE KOMPETENCIJE – IZMEĐU ZAHTJEVA I OSTVARENJA Da bi se u nastavi hrvatskoga jezika utvrdili opseg i kvaliteta usvojenoga znanja, provode se usmena i/ili pismena ispitivanja. U ovom će radu biti proučeni različiti materijali koji služe za provjeru usvojenosti normā hrvats...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316834/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Peti hrvatski slavistički kongres, zbornik sažetaka Rijeka : Hrvatski slavistički odbor Hrvatskoga filološkog društva, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010. |
Glavni autori: | Gazdić-Alerić, Tamara (-), Alerić, Marko (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02739naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2010 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)481600 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Gazdić-Alerić, Tamara | |
245 | 1 | 0 | |a Ispitivanje sekundarne jezične kompetencije - između zahtjeva i ostvarenja / |c Gazdić-Alerić, Tamara ; Alerić, Marko. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Examining Scondary Linguistic Competence - Between Demands and Realizations | |
300 | |a 346-347 |f str. | ||
520 | |a ISPITIVANJE SEKUNDARNE JEZIČNE KOMPETENCIJE – IZMEĐU ZAHTJEVA I OSTVARENJA Da bi se u nastavi hrvatskoga jezika utvrdili opseg i kvaliteta usvojenoga znanja, provode se usmena i/ili pismena ispitivanja. U ovom će radu biti proučeni različiti materijali koji služe za provjeru usvojenosti normā hrvatskoga standardnoga jezika na osnovnoškolskoj razini. Korpus pismenih ispita (testova) bit će proučen: a) s obzirom na tipove zadataka kojima se u njima provjeravaju jezična znanja b) s obzirom na to koliko se pozornosti u njima posvećuje određenim jezičnim znanjima, odnosno koja se znanja provjeravaju u većoj, a koja u manjoj mjeri c) s obzirom na to u kojoj se mjeri provjeravaju teorijska, a u kojoj praktična jezična znanja d) s obzirom na to koliko provjeravana znanja prate Nastavni plan i program za osnovnu školu (2006) i u njemu predviđene ishode učenja (obrazovna postignuća), budući da se ciljevi poučavanja trebaju, u skladu s međunarodnim dokumentima o obrazovanju, odrediti kao mjerljivi ishodi učenja (engl. learning outcomes). Cilj istraživanja također je i upozoriti na prihvatljivost/neprihvatljivost pismenih ispita (testova), osobito u pogledu njihove primjerenosti dobi i spoznajnim mogućnostima učenika, kao i pokušati pridonijeti usustavljivanju i standardizaciji pismenih ispita (testova) za provjeru stupnja ovladavanja jezičnim znanjima, kao i istaknuti kako je prilikom utvrđivanja nacionalnih kompetencija nastavnika u obzir potrebno uzeti i kompetenciju izrade testova kao bitnu kompetenciju kojom budući nastavnici moraju ovladati. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a sekundarna jezična kompetencija, ispiti znanja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a secondary linguistic competence, examination |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Peti hrvatski slavistički kongres (07-10.09.2010. ; Rijeka, Hrvatska) |t Peti hrvatski slavistički kongres, zbornik sažetaka |d Rijeka : Hrvatski slavistički odbor Hrvatskoga filološkog društva, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010. |n Turk, Marija |z 978-953-6104-72-7 |g str. 346-347 | |
700 | 1 | |9 481 |a Alerić, Marko |4 aut | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak |t 1.10 | ||
999 | |c 316834 |d 316832 |