Ispitivanje sekundarne jezične kompetencije - između zahtjeva i ostvarenja

ISPITIVANJE SEKUNDARNE JEZIČNE KOMPETENCIJE – IZMEĐU ZAHTJEVA I OSTVARENJA Da bi se u nastavi hrvatskoga jezika utvrdili opseg i kvaliteta usvojenoga znanja, provode se usmena i/ili pismena ispitivanja. U ovom će radu biti proučeni različiti materijali koji služe za provjeru usvojenosti normā hrvats...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316834/Details
Matična publikacija: Peti hrvatski slavistički kongres, zbornik sažetaka
Rijeka : Hrvatski slavistički odbor Hrvatskoga filološkog društva, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010.
Glavni autori: Gazdić-Alerić, Tamara (-), Alerić, Marko (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02739naa a2200217uu 4500
008 131111s2010 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)481600 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Gazdić-Alerić, Tamara 
245 1 0 |a Ispitivanje sekundarne jezične kompetencije - između zahtjeva i ostvarenja /  |c Gazdić-Alerić, Tamara ; Alerić, Marko. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Examining Scondary Linguistic Competence - Between Demands and Realizations 
300 |a 346-347  |f str. 
520 |a ISPITIVANJE SEKUNDARNE JEZIČNE KOMPETENCIJE – IZMEĐU ZAHTJEVA I OSTVARENJA Da bi se u nastavi hrvatskoga jezika utvrdili opseg i kvaliteta usvojenoga znanja, provode se usmena i/ili pismena ispitivanja. U ovom će radu biti proučeni različiti materijali koji služe za provjeru usvojenosti normā hrvatskoga standardnoga jezika na osnovnoškolskoj razini. Korpus pismenih ispita (testova) bit će proučen: a) s obzirom na tipove zadataka kojima se u njima provjeravaju jezična znanja b) s obzirom na to koliko se pozornosti u njima posvećuje određenim jezičnim znanjima, odnosno koja se znanja provjeravaju u većoj, a koja u manjoj mjeri c) s obzirom na to u kojoj se mjeri provjeravaju teorijska, a u kojoj praktična jezična znanja d) s obzirom na to koliko provjeravana znanja prate Nastavni plan i program za osnovnu školu (2006) i u njemu predviđene ishode učenja (obrazovna postignuća), budući da se ciljevi poučavanja trebaju, u skladu s međunarodnim dokumentima o obrazovanju, odrediti kao mjerljivi ishodi učenja (engl. learning outcomes). Cilj istraživanja također je i upozoriti na prihvatljivost/neprihvatljivost pismenih ispita (testova), osobito u pogledu njihove primjerenosti dobi i spoznajnim mogućnostima učenika, kao i pokušati pridonijeti usustavljivanju i standardizaciji pismenih ispita (testova) za provjeru stupnja ovladavanja jezičnim znanjima, kao i istaknuti kako je prilikom utvrđivanja nacionalnih kompetencija nastavnika u obzir potrebno uzeti i kompetenciju izrade testova kao bitnu kompetenciju kojom budući nastavnici moraju ovladati. 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a sekundarna jezična kompetencija, ispiti znanja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a secondary linguistic competence, examination  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Peti hrvatski slavistički kongres (07-10.09.2010. ; Rijeka, Hrvatska)  |t Peti hrvatski slavistički kongres, zbornik sažetaka  |d Rijeka : Hrvatski slavistički odbor Hrvatskoga filološkog društva, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010.  |n Turk, Marija  |z 978-953-6104-72-7  |g str. 346-347 
700 1 |9 481  |a Alerić, Marko  |4 aut 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak  |t 1.10 
999 |c 316834  |d 316832