Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara
Složena i zahtjevna odgojno–obrazovna funkcije škole za 21. stoljeće nalaže potrebu promjena u obrazovanju učitelja (inicijalnog tj. akademskog kao i profesionalnog usavršavanja) te razvoj novih oblika njegovih profesionalnih kompetencija. Te bi se kompetencije trebale očitovati kao umijeće stvaranj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316927/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02448naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20141106151950.0 | ||
008 | 131111s2010 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)492225 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 618 |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara / |c Edita Slunjski. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Perspectives of the development of the teacher’s professional competences – development of the “theoretical” practitioner | |
300 | |a 24-34 |f str. | ||
520 | |a Složena i zahtjevna odgojno–obrazovna funkcije škole za 21. stoljeće nalaže potrebu promjena u obrazovanju učitelja (inicijalnog tj. akademskog kao i profesionalnog usavršavanja) te razvoj novih oblika njegovih profesionalnih kompetencija. Te bi se kompetencije trebale očitovati kao umijeće stvaranja cjeline uvjeta za kvalitetno življenje, odgoj i učenje učenika u školi i voditi ostvarenju odgojno–obrazovne prakse temeljene na vrijednostima slobode i uvažavanja svakog pojedinog učenika. U radu se problematiziraju ograničenja aktualnog modela obrazovanja učitelja i razmatraju nove mogućnosti njegova obrazovanja i usavršavanja koje bi ga osposobljavalo za razumijevanje dinamičnosti i kompleksnosti odgojno–obrazovne prakse te kreiranje kulture kontinuiranog istraživanja i učenja u školi. Uspostavljanje kulture kontinuiranog istraživanja preduvjet je razvoja učitelja u "teorijskog", "refleksivnog" ili "profesionalnog praktičara". Da bi to bilo praktično izvedivo, sve razine odgojno – obrazovnog sustava potrebno je povezivati i na njima uspostaviti dijalog i profesionalno partnerstvo. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a učitelj, profesionalno usavršavanje, profesionalne kompetencije, refleksivni praktičar |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a teacher, professional development, professional competences, reflective practitioner |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja (30-31.07.2008. ; Zadar, Hrvatska) |t Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa |d Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010 |n Bacalja, Robert |z 978-953-7237-40-0 |g str. 24-34 | |
942 | |c RZB |u 2 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 316927 |d 316925 |