Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara

Složena i zahtjevna odgojno–obrazovna funkcije škole za 21. stoljeće nalaže potrebu promjena u obrazovanju učitelja (inicijalnog tj. akademskog kao i profesionalnog usavršavanja) te razvoj novih oblika njegovih profesionalnih kompetencija. Te bi se kompetencije trebale očitovati kao umijeće stvaranj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316927/Details
Matična publikacija: Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02448naa a2200229uu 4500
005 20141106151950.0
008 131111s2010 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)492225 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 618  |a Slunjski, Edita 
245 1 0 |a Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara /  |c Edita Slunjski. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Perspectives of the development of the teacher’s professional competences – development of the “theoretical” practitioner 
300 |a 24-34  |f str. 
520 |a Složena i zahtjevna odgojno–obrazovna funkcije škole za 21. stoljeće nalaže potrebu promjena u obrazovanju učitelja (inicijalnog tj. akademskog kao i profesionalnog usavršavanja) te razvoj novih oblika njegovih profesionalnih kompetencija. Te bi se kompetencije trebale očitovati kao umijeće stvaranja cjeline uvjeta za kvalitetno življenje, odgoj i učenje učenika u školi i voditi ostvarenju odgojno–obrazovne prakse temeljene na vrijednostima slobode i uvažavanja svakog pojedinog učenika. U radu se problematiziraju ograničenja aktualnog modela obrazovanja učitelja i razmatraju nove mogućnosti njegova obrazovanja i usavršavanja koje bi ga osposobljavalo za razumijevanje dinamičnosti i kompleksnosti odgojno–obrazovne prakse te kreiranje kulture kontinuiranog istraživanja i učenja u školi. Uspostavljanje kulture kontinuiranog istraživanja preduvjet je razvoja učitelja u "teorijskog", "refleksivnog" ili "profesionalnog praktičara". Da bi to bilo praktično izvedivo, sve razine odgojno – obrazovnog sustava potrebno je povezivati i na njima uspostaviti dijalog i profesionalno partnerstvo. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a učitelj, profesionalno usavršavanje, profesionalne kompetencije, refleksivni praktičar  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a teacher, professional development, professional competences, reflective practitioner  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja (30-31.07.2008. ; Zadar, Hrvatska)  |t Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa  |d Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010  |n Bacalja, Robert  |z 978-953-7237-40-0  |g str. 24-34 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 316927  |d 316925