Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika
U radu se navode odstupanja učenika mlađih razreda osnovne škole (2. i 4. razred) u primjeni sklonidbene standardnojezične norme, a zatim načini njezina poučavanja u nastavi materinskoga jezika. Raspravlja se o tome je li učestalost odstupanja od sklonidbene standardnojezične norme povezana s učesta...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316935/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Filološka istraživanja danas, zbornik rezimea Beograd : Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2010 |
Glavni autori: | Alerić, Marko (-), Gazdić-Alerić, Tamara (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Alerić, M. (2010). Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika: Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika. Filološka istraživanja danas, zbornik rezimea.
Chicago stil citiranjaAlerić, Marko. "Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika: Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika." 2010.
MLA stil citiranjaAlerić, Marko. "Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika: Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika." 2010.