Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika

U radu se navode odstupanja učenika mlađih razreda osnovne škole (2. i 4. razred) u primjeni sklonidbene standardnojezične norme, a zatim načini njezina poučavanja u nastavi materinskoga jezika. Raspravlja se o tome je li učestalost odstupanja od sklonidbene standardnojezične norme povezana s učesta...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316935/Similar
Matična publikacija: Filološka istraživanja danas, zbornik rezimea
Beograd : Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2010
Glavni autori: Alerić, Marko (-), Gazdić-Alerić, Tamara (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Alerić, M. (2010). Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika: Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika. Filološka istraživanja danas, zbornik rezimea.

Chicago stil citiranja

Alerić, Marko. "Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika: Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika." 2010.

MLA stil citiranja

Alerić, Marko. "Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika: Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika." 2010.