Kompetetencije odgajatelja i suvremena odgojno - obrazovna praksa

Formalna razina izgrađivanja profesionalnih kompetencija odgajatelja tijekom njihovog obrazovanja, nužan je, ali ne i jedini korak u građenju njegovog profesionalnog identiteta. Profesionalna se praksa svakog odgajatelja realizirau specifičnom, dinamičnom i vrlo kompleksnom kontekstu pa bi u stvaran...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316937/Details
Matična publikacija: Kompetencije i kompetentan učitelj
Osijek : Sveučilište J.J. Strosmmayer, 2007
Glavni autor: Šagud, Mirjana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02326naa a2200217uu 4500
008 131111s2007 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)494105 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Šagud, Mirjana 
245 1 0 |a Kompetetencije odgajatelja i suvremena odgojno - obrazovna praksa /  |c Šagud, Mirjana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Competencies of preschool teacher in education practice 
300 |a 119-125  |f str. 
520 |a Formalna razina izgrađivanja profesionalnih kompetencija odgajatelja tijekom njihovog obrazovanja, nužan je, ali ne i jedini korak u građenju njegovog profesionalnog identiteta. Profesionalna se praksa svakog odgajatelja realizirau specifičnom, dinamičnom i vrlo kompleksnom kontekstu pa bi u stvaranju i razvijanju njegovih kompetencija trebao dominirati multidimenzionalni pristup. Pri procjenjivanju nužnih kompetencija odgajatelja nailazimo na pristupe koji su primarno orijentirani na znanja i vještine potrebne za uspješno obavljanje specifičnih profesionalnih zadaća, a koje se nerijetko uvježbavaju i prakticiraju u izoliranim i pojedinačnim situacijama učenja preko modela koji uz to naglašavaju osobnu i etičku dimenziju do gledišta koja nastoje stvoriti cjelovite i dinamičke modele. U radu se analiziraju nužne komponente kompetencije odgajatelja koje su povezane s razvojem vještina istraživanja svoje i tuđe pedagoške prakse s ciljem prepoznavanja i mijenjanja različitih pristupa koje odgajatelj primjenjuje u svom odgojno - obrazovnom radu (participiranje u akcijskim istraživanjima). Nadalje, "novi odgajatelj" se promišlja s pozicije refleksivne prakse koja omogućuje njegov razvoj od "naprednog početnika" do "kompetentnog profesionalca". 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a kompetencije odgajatelja, kurikulum, akcijsko istraživanje, obrazovanje odgajatelja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a preschool teacher competences, learning organization, reflexive practioner  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Kompetencije i kompetentan učitelj (18-18-4.2007 ; Osijek)  |t Kompetencije i kompetentan učitelj  |d Osijek : Sveučilište J.J. Strosmmayer, 2007  |n Babić, Nada  |z 978-953-6965-11-3  |g str. 119-125 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Znanstveni - Pozvano - CijeliRad 
999 |c 316937  |d 316935