Kompetetencije odgajatelja i suvremena odgojno - obrazovna praksa
Formalna razina izgrađivanja profesionalnih kompetencija odgajatelja tijekom njihovog obrazovanja, nužan je, ali ne i jedini korak u građenju njegovog profesionalnog identiteta. Profesionalna se praksa svakog odgajatelja realizirau specifičnom, dinamičnom i vrlo kompleksnom kontekstu pa bi u stvaran...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316937/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Kompetencije i kompetentan učitelj Osijek : Sveučilište J.J. Strosmmayer, 2007 |
Glavni autor: | Šagud, Mirjana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02326naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2007 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)494105 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Šagud, Mirjana | |
245 | 1 | 0 | |a Kompetetencije odgajatelja i suvremena odgojno - obrazovna praksa / |c Šagud, Mirjana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Competencies of preschool teacher in education practice | |
300 | |a 119-125 |f str. | ||
520 | |a Formalna razina izgrađivanja profesionalnih kompetencija odgajatelja tijekom njihovog obrazovanja, nužan je, ali ne i jedini korak u građenju njegovog profesionalnog identiteta. Profesionalna se praksa svakog odgajatelja realizirau specifičnom, dinamičnom i vrlo kompleksnom kontekstu pa bi u stvaranju i razvijanju njegovih kompetencija trebao dominirati multidimenzionalni pristup. Pri procjenjivanju nužnih kompetencija odgajatelja nailazimo na pristupe koji su primarno orijentirani na znanja i vještine potrebne za uspješno obavljanje specifičnih profesionalnih zadaća, a koje se nerijetko uvježbavaju i prakticiraju u izoliranim i pojedinačnim situacijama učenja preko modela koji uz to naglašavaju osobnu i etičku dimenziju do gledišta koja nastoje stvoriti cjelovite i dinamičke modele. U radu se analiziraju nužne komponente kompetencije odgajatelja koje su povezane s razvojem vještina istraživanja svoje i tuđe pedagoške prakse s ciljem prepoznavanja i mijenjanja različitih pristupa koje odgajatelj primjenjuje u svom odgojno - obrazovnom radu (participiranje u akcijskim istraživanjima). Nadalje, "novi odgajatelj" se promišlja s pozicije refleksivne prakse koja omogućuje njegov razvoj od "naprednog početnika" do "kompetentnog profesionalca". | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a kompetencije odgajatelja, kurikulum, akcijsko istraživanje, obrazovanje odgajatelja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a preschool teacher competences, learning organization, reflexive practioner |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Kompetencije i kompetentan učitelj (18-18-4.2007 ; Osijek) |t Kompetencije i kompetentan učitelj |d Osijek : Sveučilište J.J. Strosmmayer, 2007 |n Babić, Nada |z 978-953-6965-11-3 |g str. 119-125 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Znanstveni - Pozvano - CijeliRad | ||
999 | |c 316937 |d 316935 |