|
|
|
|
LEADER |
01794naa a2200241uu 4500 |
005 |
20131205155909.0 |
008 |
131111s2009 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)504246
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 618
|a Slunjski, Edita
|
245 |
1 |
0 |
|a Dijete i prostor – pedagoški aspekti organizacije i oblikovanja prostora vrtića /
|c Edita Slunjski.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Child and space – pedagogical aspects of organizing and forming kindergarten's space
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Primjerena organizacija i oblikovanje prostora vrtića predstavljaju nezaobilazne pretpostavke kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa. Različite pedagoške koncepcije (Montessori, Waldorf, Te Wariki, Reggio) ističu važnost pedagoške osmišljenosti prostora vrtića, koji predstavlja svojevrsno materijalno opredmećenje odgojne filozofije i vrijednosti na kojima se svaka od koncepcija zasniva. Osobitu pozornost pedagoškom i estetskom oblikovanju prostora vrtića posvećuje Reggio koncepcija, nazivajući prostor "trećim odgajateljem". Cjelokupan prostor Reggio-vrtića odražava percepciju djeteta kao inteligentnog, aktivnog, kompetentnog i snažnog bića u procesu institucijskog odgoja i obrazovanja.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1772
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a Organizacija prostora vrtića, različite pedagoške koncepcije, prostor kao "treći odgajatelj"
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a Kindergarten's space organization, different pedagogical conceptions, space as a "third educator"
|l eng
|2 crosbi
|
700 |
|
|
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|a 3. svjetski simpozij „Arhitektura i djeca“ - Hura arhitektura (25. 04. 2009. ; Zagreb, Hrvatska)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Recenzija
|z Znanstveni - Pozvano - Nista
|t 3.16
|
999 |
|
|
|c 316997
|d 316995
|