Prema novim kompetencijama odgajatelja u učeničkom domu: odgajatelj kao refleksivni praktičar

Predmetna kompetencija odgajatelja u učeničkim domovima uključuje znanja određenog područja, dok pedagoško-didaktičko-metodička kompetencija obuhvaća znanja i vještine posredovanja znanstvenih spoznaja u realizaciji odgojno-obrazovnih sadržaja. Za odgajatelja u domu posebno je važan istraživački duh...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316998/Details
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02025naa a2200229uu 4500
005 20141106110411.0
008 131111s2011 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)504782 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 589  |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Prema novim kompetencijama odgajatelja u učeničkom domu: odgajatelj kao refleksivni praktičar /  |c Neven Hrvatić. 
500 |a Neobjavljeno predavanje, postoji samo sažetak. 
700 |4 aut 
773 0 |a Zimska škola za odgajatelje učeničkih domova Republike Hrvatske (3.- 4. 03. 2011. ; Tuheljske Toplice) 
942 |c RZB 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a According to the new competencies of educators in a boarding school: teacher as reflective practitioner 
300 |f str. 
520 |a Predmetna kompetencija odgajatelja u učeničkim domovima uključuje znanja određenog područja, dok pedagoško-didaktičko-metodička kompetencija obuhvaća znanja i vještine posredovanja znanstvenih spoznaja u realizaciji odgojno-obrazovnih sadržaja. Za odgajatelja u domu posebno je važan istraživački duh i refleksivnost. Odgajatelj kao refleksivni praktičar usmjeren je na identificiranje problema (osposobljavanja odgajatelja za istraživanje odgojne prakse, sudjelovanje u zajedničkim raspravama/diskursima, razvoj u refleksivne praktičare), a odgajatelj kao akcijski istraživač na pronalaženje rješenja (promišljeno, planirano nastojanje da se problem(i) riješi, aktivni svi sudionici). Perspektiva razvoja novih/profesionalnih kompetencija odgajatelja (u odgojnoj praksi) zavisi o kulturi doma. Proces sukonstrukcije domskog kurikuluma ne može se planirati ni propisivati unaprijed, već se dorađuje i mijenja tijekom provedbe, gdje je važna spremnost odgajatelja za snalaženje u nepredvidivim i neočekivanim situacijama, zajedničko istraživanje i socijalni proces koji je jedinstven, neponovljiv i netransferabilan. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
999 |c 316998  |d 316996