|
|
|
|
LEADER |
02025naa a2200229uu 4500 |
005 |
20141106110411.0 |
008 |
131111s2011 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)504782
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 589
|a Hrvatić, Neven
|
245 |
1 |
0 |
|a Prema novim kompetencijama odgajatelja u učeničkom domu: odgajatelj kao refleksivni praktičar /
|c Neven Hrvatić.
|
500 |
|
|
|a Neobjavljeno predavanje, postoji samo sažetak.
|
700 |
|
|
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|a Zimska škola za odgajatelje učeničkih domova Republike Hrvatske (3.- 4. 03. 2011. ; Tuheljske Toplice)
|
942 |
|
|
|c RZB
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a According to the new competencies of educators in a boarding school: teacher as reflective practitioner
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Predmetna kompetencija odgajatelja u učeničkim domovima uključuje znanja određenog područja, dok pedagoško-didaktičko-metodička kompetencija obuhvaća znanja i vještine posredovanja znanstvenih spoznaja u realizaciji odgojno-obrazovnih sadržaja. Za odgajatelja u domu posebno je važan istraživački duh i refleksivnost. Odgajatelj kao refleksivni praktičar usmjeren je na identificiranje problema (osposobljavanja odgajatelja za istraživanje odgojne prakse, sudjelovanje u zajedničkim raspravama/diskursima, razvoj u refleksivne praktičare), a odgajatelj kao akcijski istraživač na pronalaženje rješenja (promišljeno, planirano nastojanje da se problem(i) riješi, aktivni svi sudionici). Perspektiva razvoja novih/profesionalnih kompetencija odgajatelja (u odgojnoj praksi) zavisi o kulturi doma. Proces sukonstrukcije domskog kurikuluma ne može se planirati ni propisivati unaprijed, već se dorađuje i mijenja tijekom provedbe, gdje je važna spremnost odgajatelja za snalaženje u nepredvidivim i neočekivanim situacijama, zajedničko istraživanje i socijalni proces koji je jedinstven, neponovljiv i netransferabilan.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1769
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
999 |
|
|
|c 316998
|d 316996
|