Kultura kao polazište u izradi nacionalnog kurikuluma
Različitost, višejezičnost i multikulturalizam postali su svakodnevica u našim školama. Zbog toga se interkulturalno obrazovanje ne ogleda samo u složenosti susreta različitih kultura, već i u upoznavanju s različitim kulturama. U obrazovnome sustavu osnovna polazišta pri izradi interkulturalnih sad...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317005/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kukltura" Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2010. |
Glavni autori: | Hrvatić, Neven (-), Sablić, Marija (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02069naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155122.0 | ||
008 | 131111s2010 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)507517 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 589 |a Hrvatić, Neven | |
245 | 1 | 0 | |a Kultura kao polazište u izradi nacionalnog kurikuluma / |c Neven Hrvatić ; Marija Sablić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Culture as a starting point in national curriculum construction | |
300 | |a 237-245 |f str. | ||
520 | |a Različitost, višejezičnost i multikulturalizam postali su svakodnevica u našim školama. Zbog toga se interkulturalno obrazovanje ne ogleda samo u složenosti susreta različitih kultura, već i u upoznavanju s različitim kulturama. U obrazovnome sustavu osnovna polazišta pri izradi interkulturalnih sadržaja su nastavni planovi i programi, udžbenici, priručnici, izvannastavne aktivnosti i prije svega učitelji. Učenici, kao i roditelji i nastavnici trebaju biti osviješteni o svome nacionalnom i kulturnom identitetu, informirani o vlastitoj kulturi i znati je predstaviti kako bi se osjećali ravnopravni u susretu s različitim kulturama i uspostavljanju interkulturalne komunikacije na svim razinama. Na taj način postaju osjetljivi i otvoreni za razumijevanje i prihvaćanje različitih ljudi i različitih kultura. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1769 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a kultura, kurikulum, interkulturalni kurikulum, kulturna obilježja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a culture, curriculum, intercultural curriculum, culturalcharacteristics |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Sablić, Marija |4 aut | |
773 | 0 | |a Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kultura" (1.12.2009. ; Novi Sad, Srbija) |t Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kukltura" |d Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2010. |n Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana |z 978-86-6065-040-7 |g str. 237-245 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad |t 1.06 | ||
999 | |c 317005 |d 317003 |