|
|
|
|
LEADER |
02264naa a2200241uu 4500 |
005 |
20131205155909.0 |
008 |
131111s2011 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)511861
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 618
|a Slunjski, Edita
|
245 |
1 |
0 |
|a Konstrukcija kurikuluma ranog odgoja /
|c Edita Slunjski.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Construction of Early Chidhood Education Curriculum
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Kvalitetu odgoja i obrazovanja djeteta određuje cjelokupni kontekst njegova svakodnevnog življenja u vrtiću. Kompleksan i velikim dijelom nepredvidiv odgojno-obrazovni proces vrtića podloga je razvoja njegova kurikuluma, koji je dinamičan, otvoren i razvojan, tj. u stalnom nastajanju. Istraživanjem odgojno-obrazovne prakse u različitim vrtićima moguće je doći do nekih njezinih zajedničkih značajki, što može biti korisno za izgradnju teorije o kurikulumu. No, ni odgojno-obrazovna praksa različitih vrtića ni njihovi kurikulumi, ne mogu se razvijati unificirano. Kurikulum izranja iz kompleksne i dinamične odgojno–obrazovne prakse, koja je u svakom vrtiću jedinstvena i autentična. Riječ je o teorijskoj koncepciji koja se u praksi sukonstruira na temelju zajedničkog učenja, istraživanja i participacije svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa i koja se u praksi kontinuirano provjerava, nadopunjuje i mijenja. Pedagog je svojevrstan katalizator cjeloživotnog učenja u vrtiću, jer u njemu potiče i podržava individualni i organizacijski razvoj, samoobnovu i kontinuiranu transformaciju odgojno–obrazovne prakse i konstruiranje kurikuluma. On je predvodnik pozitivnih promjena u vrtiću i nezamjenjiv sukreator kurikuluma.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1772
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a Kurikulum, rani odgoj I obrazovanje, kvalitativno istraživanje, uloga pedagoga
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a Curriculum, Early Childhood Education, Qualitative Research, Role of the Pedagogue
|l eng
|2 crosbi
|
700 |
|
|
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|a Deveti susret pedagoga Hrvatske - Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove (11-13.04.2011. ; Zadar, Hvatska)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v DomRecenzija
|z Znanstveni - Pozvano - Sazetak
|t 1.10
|
999 |
|
|
|c 317037
|d 317035
|