Nastava stranih jezika i spol učenika
U referatu se daje pregled dosadašnjih priloga istraživanju utjecaja spola učenika na učenje stranog jezika. Posebna se pozornost pridaje odnosu spola učenika i autoevaluacijskih obrazaca u procesu učenja stranog jezika. Ističu se rezultati istraživanja koja pokazuju znatniju povezanost uspjeha i sa...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317041/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika: zbornik radova sa savjetovanja održanoga 17. i 18. svibnja 2002. u Opatiji 2004 |
Glavni autor: | Bogutovac, Dubravka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02038naa a2200205uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2004 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)512406 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Bogutovac, Dubravka | |
245 | 1 | 0 | |a Nastava stranih jezika i spol učenika / |c Bogutovac, Dubravka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Foreign Language Teaching and Student's Sex | |
300 | |a 55-62 |f str. | ||
520 | |a U referatu se daje pregled dosadašnjih priloga istraživanju utjecaja spola učenika na učenje stranog jezika. Posebna se pozornost pridaje odnosu spola učenika i autoevaluacijskih obrazaca u procesu učenja stranog jezika. Ističu se rezultati istraživanja koja pokazuju znatniju povezanost uspjeha i sadržaja nastavnog procesa kod učenica nego kod učenika. Upozorava se na činjenicu da učenice vlastiti neuspjeh proglašavaju nedostatkom sposobnosti, dok učenici uzrok pripisuju nedovoljnom zalaganju, pri čemu nastupa demotiviranost za oba spola. Ističe se važnost verbalnih poruka koje nastavnik upućuje učenicima i nužnost izbjegavanja spolnih stereotipa, kako u nastavnom procesu, tako i u izvođenju zaključaka pri istraživanju. Također se upozorava na značenje nastavnikova uvida u odrednice stupnja uspjeha učenica (negativna evaluacija sati nastave stranog jezika, demotiviranost nastavnom situacijom, pozitivna procjena nastavnikova odnosa prema učenicima i dr.) odnosno učenika (visoka razina upotrebno-komunikacijske motivacije, mala količina truda i dr.) radi poboljšanja uspjeha u nastavi stranih jezika. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a spol, učenik, strani jezik |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a sex, student, foreign language |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika (17.-18. 05. 2002. ; Opatija, Hrvatska) |t Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika: zbornik radova sa savjetovanja održanoga 17. i 18. svibnja 2002. u Opatiji |d 2004 |g str. 55-62 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Strucni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 317041 |d 317039 |