Struktura diskursa glazbene kritike
Diskurs glazbene kritike nalazi se na razmeđi velikoga broja različitih područja znanosti i umjetnosti. Kao sjecište jezika i glazbe, ali i muzikologije, književnosti, povijesti i novinarstva, glazbena kritika pruža mogućnost međudisciplinarnog pristupa. S jezičnog je gledišta posebno zanimljiv odno...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317057/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Diskurs i dijalog: Teorije, metode i primjene Osijek : 2011 |
Glavni autor: | Orešković Dvorski, Lidija (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02160naa a2200205uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2011 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)513350 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 672 |a Orešković Dvorski, Lidija | |
245 | 1 | 0 | |a Struktura diskursa glazbene kritike / |c Orešković Dvorski, Lidija. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The Discourse Structure Of Music Criticism | |
300 | |a 309-322 |f str. | ||
520 | |a Diskurs glazbene kritike nalazi se na razmeđi velikoga broja različitih područja znanosti i umjetnosti. Kao sjecište jezika i glazbe, ali i muzikologije, književnosti, povijesti i novinarstva, glazbena kritika pruža mogućnost međudisciplinarnog pristupa. S jezičnog je gledišta posebno zanimljiv odnos glazbe i jezika, dvaju različitih svjetova, koji unutar diskursa glazbene kritike dolaze u blisku vezu. Ovaj će članak ponuditi analizu strukture diskursa glazbene kritike koja će se provesti na suvremenim glazbenokritičkim tekstovima objavljenim u hrvatskom tisku. U analizi će se posebna pozornost posvetiti problemima formalne i sadržajne strukture diskursa glazbene kritike i načinu uporabe glazbene terminologije. Opisat će se jezična sredstva u službi izražavanja dodira između glazbe i govora, dijaloga između objektivnoga i subjektivnoga, te jezične strukture i stilske figure svojstvene glazbenom diskursu. Na temelju rezultata dobivenih analizom tekstova nekoliko hrvatskih glazbenih kritičara progovorit će se o žanrovima glazbene kritike i njezinu mjestu unutar tipova diskursa te iznijeti glavne značajke toga specijaliziranog diskursa. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a glazbena kritika, diskurs, jezik, glazba |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a music criticism discourse, music, language |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a 24. međunarodni znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku (20.-22. svibnja 2010. ; Osijek, Hrvatska) |t Diskurs i dijalog: Teorije, metode i primjene |d Osijek : 2011 |n Karabalić, Vladimir, Aleksa Varga, Melita, Pon, Leonard |g str. 309-322 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 317057 |d 317055 |