Struktura diskursa glazbene kritike

Diskurs glazbene kritike nalazi se na razmeđi velikoga broja različitih područja znanosti i umjetnosti. Kao sjecište jezika i glazbe, ali i muzikologije, književnosti, povijesti i novinarstva, glazbena kritika pruža mogućnost međudisciplinarnog pristupa. S jezičnog je gledišta posebno zanimljiv odno...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317057/Details
Matična publikacija: Diskurs i dijalog: Teorije, metode i primjene
Osijek : 2011
Glavni autor: Orešković Dvorski, Lidija (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02160naa a2200205uu 4500
008 131111s2011 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)513350 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 672  |a Orešković Dvorski, Lidija 
245 1 0 |a Struktura diskursa glazbene kritike /  |c Orešković Dvorski, Lidija. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The Discourse Structure Of Music Criticism 
300 |a 309-322  |f str. 
520 |a Diskurs glazbene kritike nalazi se na razmeđi velikoga broja različitih područja znanosti i umjetnosti. Kao sjecište jezika i glazbe, ali i muzikologije, književnosti, povijesti i novinarstva, glazbena kritika pruža mogućnost međudisciplinarnog pristupa. S jezičnog je gledišta posebno zanimljiv odnos glazbe i jezika, dvaju različitih svjetova, koji unutar diskursa glazbene kritike dolaze u blisku vezu. Ovaj će članak ponuditi analizu strukture diskursa glazbene kritike koja će se provesti na suvremenim glazbenokritičkim tekstovima objavljenim u hrvatskom tisku. U analizi će se posebna pozornost posvetiti problemima formalne i sadržajne strukture diskursa glazbene kritike i načinu uporabe glazbene terminologije. Opisat će se jezična sredstva u službi izražavanja dodira između glazbe i govora, dijaloga između objektivnoga i subjektivnoga, te jezične strukture i stilske figure svojstvene glazbenom diskursu. Na temelju rezultata dobivenih analizom tekstova nekoliko hrvatskih glazbenih kritičara progovorit će se o žanrovima glazbene kritike i njezinu mjestu unutar tipova diskursa te iznijeti glavne značajke toga specijaliziranog diskursa. 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a glazbena kritika, diskurs, jezik, glazba  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a music criticism discourse, music, language  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a 24. međunarodni znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku (20.-22. svibnja 2010. ; Osijek, Hrvatska)  |t Diskurs i dijalog: Teorije, metode i primjene  |d Osijek : 2011  |n Karabalić, Vladimir, Aleksa Varga, Melita, Pon, Leonard  |g str. 309-322 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 317057  |d 317055