Pravo djeteta na sudjelovanje u procesu suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove
Suradnja obitelji i odgojno-obrazovne ustanove od iznimne je važnosti za dijete koje svakodnevno provodi značajan dio svojega vremena u obje sredine. Znanstvena razmatranja suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove uglavnom su usredotočena na pitanja koja uključuju roditelje i profesionalne dje...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317116/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Unapređenje kvalitete života djece i mladih 2011. Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2011 |
Glavni autori: | Širanović, Ana (-), Maleš, Dubravka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://bib.irb.hr/datoteka/516775.Ana_Markovinovic_Dubravka_Males_Tuzla_konferencija.doc |
LEADER | 02752naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140121184946.0 | ||
008 | 131111s2011 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)516775 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 615 |a Širanović, Ana | |
245 | 1 | 0 | |a Pravo djeteta na sudjelovanje u procesu suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove / |c Ana Markovinović ; Dubravka Maleš. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The Right of the Child to Participate in the Process of the Cooperation between Family and Educational Institution | |
300 | |a 123-133 |f str. | ||
520 | |a Suradnja obitelji i odgojno-obrazovne ustanove od iznimne je važnosti za dijete koje svakodnevno provodi značajan dio svojega vremena u obje sredine. Znanstvena razmatranja suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove uglavnom su usredotočena na pitanja koja uključuju roditelje i profesionalne djelatnike, dok je pitanje uloge djeteta u tom procesu potpuno zanemareno. Takva je situacija u neskladu s Konvencijom o pravima djeteta prema kojoj je dijete subjekt s pravima. Prava djeteta na sudjelovanje podrazumijevaju priznavanje prava na iznošenje osobnog mišljenja, pravo da to mišljenje bude saslušano i da se uzme u obzir te pravo djeteta da sudjeluje u donošenju odluka o svim pitanjima koja ga se tiču kadgod je to moguće. Kako suradnja obitelji i odgojno- obrazovne ustanove ima za cilj dobrobit djeteta, to se nameće kao obveza uključivanje djeteta kao subjekta s pravima u isti taj proces suradnje. U radu se daje pregled teorijskih promišljanja dječje participacije u procesu suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, od kritičkog promišljanja samog pojma iz perspektive djeteta i njegovih participativnih prava, pa do mogućih uloga djeteta u tom procesu, a u cilju unapređenja kvalitete života djeteta u i izvan obitelji. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a suradnja obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, prava djeteta, pravo na sudjelovanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a cooperation between family and educational institution, rights of the child, participation rights |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Unapređenje kvalitete života djece i mladih (11-12.06.2011. ; Tuzla, Bosna i Hercegovina) |t Unapređenje kvalitete života djece i mladih 2011. |d Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2011 |n Vantić-Tanjić, Medina ; Nikolić, Milena ; Huremović, Alma ; Dizdarević, Alma |x 1986-9886 |g str. 123-133 | |
700 | 1 | |9 602 |a Maleš, Dubravka |4 aut | |
856 | |u http://bib.irb.hr/datoteka/516775.Ana_Markovinovic_Dubravka_Males_Tuzla_konferencija.doc | ||
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 317116 |d 317114 |