Pravo djeteta na sudjelovanje u procesu suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove

Suradnja obitelji i odgojno-obrazovne ustanove od iznimne je važnosti za dijete koje svakodnevno provodi značajan dio svojega vremena u obje sredine. Znanstvena razmatranja suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove uglavnom su usredotočena na pitanja koja uključuju roditelje i profesionalne dje...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317116/Details
Matična publikacija: Unapređenje kvalitete života djece i mladih 2011.
Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2011
Glavni autori: Širanović, Ana (-), Maleš, Dubravka (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://bib.irb.hr/datoteka/516775.Ana_Markovinovic_Dubravka_Males_Tuzla_konferencija.doc
LEADER 02752naa a2200253uu 4500
005 20140121184946.0
008 131111s2011 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)516775 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 615  |a Širanović, Ana 
245 1 0 |a Pravo djeteta na sudjelovanje u procesu suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove /  |c Ana Markovinović ; Dubravka Maleš. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The Right of the Child to Participate in the Process of the Cooperation between Family and Educational Institution 
300 |a 123-133  |f str. 
520 |a Suradnja obitelji i odgojno-obrazovne ustanove od iznimne je važnosti za dijete koje svakodnevno provodi značajan dio svojega vremena u obje sredine. Znanstvena razmatranja suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove uglavnom su usredotočena na pitanja koja uključuju roditelje i profesionalne djelatnike, dok je pitanje uloge djeteta u tom procesu potpuno zanemareno. Takva je situacija u neskladu s Konvencijom o pravima djeteta prema kojoj je dijete subjekt s pravima. Prava djeteta na sudjelovanje podrazumijevaju priznavanje prava na iznošenje osobnog mišljenja, pravo da to mišljenje bude saslušano i da se uzme u obzir te pravo djeteta da sudjeluje u donošenju odluka o svim pitanjima koja ga se tiču kadgod je to moguće. Kako suradnja obitelji i odgojno- obrazovne ustanove ima za cilj dobrobit djeteta, to se nameće kao obveza uključivanje djeteta kao subjekta s pravima u isti taj proces suradnje. U radu se daje pregled teorijskih promišljanja dječje participacije u procesu suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, od kritičkog promišljanja samog pojma iz perspektive djeteta i njegovih participativnih prava, pa do mogućih uloga djeteta u tom procesu, a u cilju unapređenja kvalitete života djeteta u i izvan obitelji. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a suradnja obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, prava djeteta, pravo na sudjelovanje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a cooperation between family and educational institution, rights of the child, participation rights  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Unapređenje kvalitete života djece i mladih (11-12.06.2011. ; Tuzla, Bosna i Hercegovina)  |t Unapređenje kvalitete života djece i mladih 2011.  |d Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2011  |n Vantić-Tanjić, Medina ; Nikolić, Milena ; Huremović, Alma ; Dizdarević, Alma  |x 1986-9886  |g str. 123-133 
700 1 |9 602  |a Maleš, Dubravka  |4 aut 
856 |u http://bib.irb.hr/datoteka/516775.Ana_Markovinovic_Dubravka_Males_Tuzla_konferencija.doc 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 317116  |d 317114