|
|
|
|
LEADER |
02956naa a2200241uu 4500 |
005 |
20131205155122.0 |
008 |
131111s2011 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)524374
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 589
|a Hrvatić, Neven
|
245 |
1 |
0 |
|a Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima /
|c Neven Hrvatić.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a The research project: Intercultural Curriculum and Education in the Languages of Minorities
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Znanstveni projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskimm jezicima” koji se realizira na Odsjeku/Zavodu za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu u razdoblju 2007.-2011. godina nastao je na tragu novih promišljnja interkulturalizma, gdje novi pristup interkulturalnom odgoju i obrazovanju polazi od pretpostavke razvijanja odnosa - sudjelovanja i uključivanja, kako bi učenici naučili živjeti zajedno, a interkulturalni odgoj i obrazovanje su nezaobilazani činitelji u procesu međusobnog upoznavanja, razumijevanja različitih kultura i uspostavljanja pozitivnih relacija. Važna odrednica razvoja interkulturalizma, u kojem obrazovanje ima temeljnu, autonomnu ulogu, je implementacija istraživanja, kroz uvođenje modela zajedničkih nastavnih strategija, kojem nužno ne prethodi cjelovit teorijski pristup i/ili je riječ o procesu gdje se interkulturalni kurikulum (su)konstruira. Temeljna pitanja interkulturalnoga i obrazovanja na manjinskim jezicima proizlaze iz prihvaćenoga odnosa, stava prema multikulturalnom društvu. Koncepcija interkulturalnoga odgoja i obrazovanja formira se unutar dihotomnih zahtjeva: obrazovanja u funkciji otkrivanja i poticaja razvoja pojedinca prema univerzalnim obilježjima, koja će ga učiniti sličnim drugima, ili preferiranja suprotnog procesa - odgoja i obrazovanja u pravcu uključivanja u određene skupine i zajednice s posebnom kulturom (ili proces osiguravanja prava na postojanje i izražavanje vlastitih obilježja). I posljednje svjetsko izvješće UNESCO-a o kulturnoj raznolikosti i međukulturnom dijalogu, iz 2009. godine upravo naglašava važnost osnaživanja veza između obrazovanja i kulturne raznolikosti, što je bila i polaznica projekta.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1769
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalizam
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a The research project: Intercultural Curriculum and Education in the Languages of Minorities, intercultural education, interculturalism
|l eng
|2 crosbi
|
700 |
|
|
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|a Međunarodni znanstveni kolokvij - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (9.-12.06.2011. ; Zagreb-Virovitica-Pitomača, Hrvatska)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Recenzija
|z Znanstveni - Plenarno - ppt
|t 3.16
|
999 |
|
|
|c 317192
|d 317190
|