Učenje stranih jezika i rehabilitacija slušanja i govora: dvije strane verbotonalnog zlatnika

Verbotonalna metoda profesora Petra Guberine proizašla je iz njegove Lingvistike govora (verbotonalne teorije) kao primjena u dva smjera: u učenju stranih jezika i u (re)habilitaciji slušanja i govora. U oba područja oslanja se na ista univerzalna načela. Početno i osnovno jest ono da je čovjek sred...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317258/Details
Matična publikacija: Čovjek i govor - 50 godina SUVAGA
Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2011.
Glavni autor: Mildner, Vesna (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02449naa a2200229uu 4500
005 20131205133000.0
008 131111s2011 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)531781 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 428  |a Mildner, Vesna 
245 1 0 |a Učenje stranih jezika i rehabilitacija slušanja i govora: dvije strane verbotonalnog zlatnika /  |c Mildner, Vesna. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Foreign language learning and rehabilitation of speech and hearing: two sides of the verobotnal coin 
300 |a 98-99  |f str. 
520 |a Verbotonalna metoda profesora Petra Guberine proizašla je iz njegove Lingvistike govora (verbotonalne teorije) kao primjena u dva smjera: u učenju stranih jezika i u (re)habilitaciji slušanja i govora. U oba područja oslanja se na ista univerzalna načela. Početno i osnovno jest ono da je čovjek središte i polazna točka, i to čovjek kao cjelina i posebnost. S time je povezan i pojam optimale široko shvaćen kao oslanjanje na najprikladniji mogući prustup u danome kontekstu, bez obzira na to radi li se o izabranom frekvencijskom području, modalitetu podraživanja i/ili kombinaciji više njih, korištenju napetosti, pokreta ili situacije u ispravljanju "stranog akcenta" ili omogućavanju primanja i proizvodnje govornih oblika u osoba oštećena sluha. Optimala se, naime, gradi iznutra: temelj je osoba s kojom se radi, a teret je prilagodbe na nastavniku/rehabilitatoru. Konačno, ako se u ponekim etapama i naglašavaju pojedinosti i izdvajaju specifične poteškoće (npr. pojedinačni glasovi), treba stalno imati na umu da dobra komunikacija, kao krajnji cilj, može biti rezultat samo cjelovitog pristupa i da stoga oba spomenuta područja primjene verbotonalne metode moraju u svom pristupu biti i globalna i strukturalna. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-3096 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a učenje stranih jezika, rehabilitacija slušanja i govora, verbotonalna metoda  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a foreign language learning, speech and hearing rehabilitation, verbotonal method  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a VII. međunarodni simpozij verbotonalnog sistema: Čovjek i govor - 50 godina SUVAG-a (19-21.05.2011. ; Zagreb, Hrvatska)  |t Čovjek i govor - 50 godina SUVAGA  |d Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2011.  |n Dučić, Adinda  |z 978-953-95195-6-6  |g str. 98-99 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Pozvano - Sazetak  |t 1.10 
999 |c 317258  |d 317256