Učenje stranih jezika i rehabilitacija slušanja i govora: dvije strane verbotonalnog zlatnika
Verbotonalna metoda profesora Petra Guberine proizašla je iz njegove Lingvistike govora (verbotonalne teorije) kao primjena u dva smjera: u učenju stranih jezika i u (re)habilitaciji slušanja i govora. U oba područja oslanja se na ista univerzalna načela. Početno i osnovno jest ono da je čovjek sred...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317258/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Čovjek i govor - 50 godina SUVAGA Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2011. |
Glavni autor: | Mildner, Vesna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02449naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205133000.0 | ||
008 | 131111s2011 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)531781 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 428 |a Mildner, Vesna | |
245 | 1 | 0 | |a Učenje stranih jezika i rehabilitacija slušanja i govora: dvije strane verbotonalnog zlatnika / |c Mildner, Vesna. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Foreign language learning and rehabilitation of speech and hearing: two sides of the verobotnal coin | |
300 | |a 98-99 |f str. | ||
520 | |a Verbotonalna metoda profesora Petra Guberine proizašla je iz njegove Lingvistike govora (verbotonalne teorije) kao primjena u dva smjera: u učenju stranih jezika i u (re)habilitaciji slušanja i govora. U oba područja oslanja se na ista univerzalna načela. Početno i osnovno jest ono da je čovjek središte i polazna točka, i to čovjek kao cjelina i posebnost. S time je povezan i pojam optimale široko shvaćen kao oslanjanje na najprikladniji mogući prustup u danome kontekstu, bez obzira na to radi li se o izabranom frekvencijskom području, modalitetu podraživanja i/ili kombinaciji više njih, korištenju napetosti, pokreta ili situacije u ispravljanju "stranog akcenta" ili omogućavanju primanja i proizvodnje govornih oblika u osoba oštećena sluha. Optimala se, naime, gradi iznutra: temelj je osoba s kojom se radi, a teret je prilagodbe na nastavniku/rehabilitatoru. Konačno, ako se u ponekim etapama i naglašavaju pojedinosti i izdvajaju specifične poteškoće (npr. pojedinačni glasovi), treba stalno imati na umu da dobra komunikacija, kao krajnji cilj, može biti rezultat samo cjelovitog pristupa i da stoga oba spomenuta područja primjene verbotonalne metode moraju u svom pristupu biti i globalna i strukturalna. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-0000000-3096 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a učenje stranih jezika, rehabilitacija slušanja i govora, verbotonalna metoda |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a foreign language learning, speech and hearing rehabilitation, verbotonal method |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a VII. međunarodni simpozij verbotonalnog sistema: Čovjek i govor - 50 godina SUVAG-a (19-21.05.2011. ; Zagreb, Hrvatska) |t Čovjek i govor - 50 godina SUVAGA |d Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2011. |n Dučić, Adinda |z 978-953-95195-6-6 |g str. 98-99 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Pozvano - Sazetak |t 1.10 | ||
999 | |c 317258 |d 317256 |