Međunarodni znanstveni projekt: Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska-Srbija

Cilj međunarodnog znanstvenog projekta Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska-Srbija je suradnja u znanstvenom, pedagogijskom utemeljenju i provedbi obrazovanja na manjinskim jezicima, posebno na hrvatskom jeziku u Republici Srbiji i srpskom jeziku u Republici Hrvatsko...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317262/Details
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02842naa a2200241uu 4500
005 20131205155122.0
008 131111s2011 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)532366 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 589  |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Međunarodni znanstveni projekt: Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska-Srbija /  |c Hrvatić, Neven. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The international research project: INTERCULTURAL RELATIONS AND EDUCATION IN MINORITY LANGUAGES: CROATIA - SERBIA 
300 |f str. 
520 |a Cilj međunarodnog znanstvenog projekta Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska-Srbija je suradnja u znanstvenom, pedagogijskom utemeljenju i provedbi obrazovanja na manjinskim jezicima, posebno na hrvatskom jeziku u Republici Srbiji i srpskom jeziku u Republici Hrvatskoj, kroz razvoj odgojno-obrazovnih oblika i modela, koncipiranju nastavnih planova i programa, udžbenika i razvoju interkulturalnog kurikuluma kao važnog faktora stabilnosti u međunarodnim odnosima Hrvatske i Srbije. Interkulturalni bi kurikulum trebao predvidjeti uvođenje novih pedagoških pristupa, metoda i praksi na razini škole i razreda, koji pomažu razviti kod učenika (kritički) osjećaj vlastitoga kulturnog identiteta te kroz njega i razumijevanje različitog nacionalnog i etničkog identiteta, kako bi mogli otkriti zajedničku humanost koja nadilazi sve kulturne i druge razlike. Zadaci projekta definirani su kao: poredbena analiza dosadašnjih iskustava i postignuća u Srbiji i Hrvatskoj na polju deklarativnog prihvaćanja europskih vrijednosti, demokracije, multikulturalnosti i uvažavanja prava nacionalnih manjina, zatim definiranja nekih od temeljnih odrednica (su)konstrukcije školskog, institucionalnog konteksta, te interkulturalnog kurikuluma, kao i koncipiranje koherentnog i sveobuhvatnog strateškog okvira razvoja školskog kurikuluma i određenja obrazovne politike u kontekstu diskursa nove obrazovne paradigme koja podrazumijeva razvoj aktivnog građanstva, interkulturalne komunikacije, jačanje demokratske kulture i uvažavanja ljudskih prava i prava nacionalnih i etničkih manjina kao okvira europskih integracija. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a interkulturalni odnosi, obrazovanje na manjninskim jezicima, interkulturalni kurikulum  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a intercultural relations, education in minority languages, intercultural curriculum  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |a Bilaterarlni znanstveni kolkovij - Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska-Srbija (27.10. - 30.10. 2011. ; Zagreb-Pitomača-Virovitica, Hrvatska) 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Znanstveni - Pozvano - ppt  |t 3.16 
999 |c 317262  |d 317260