Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza

Važan doprinos razvoju psihologije na ovim prostorima profesor Boris Petz je dao svojim znanstvenim i stručnim radovima u području industrijske socijalne psihologije i psihologije potrošačkog ponašanja. U području industrijske socijalne psihologije B. Petz je proučavao učinkovitost različitih metoda...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317353/Details
Matična publikacija: Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost i budućnost: Program i sažeci priopćenja
Zagreb : Naklada Slap d.o.o., 2010
Glavni autor: Galić, Zvonimir (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02240naa a2200229uu 4500
005 20131205134100.0
008 131111s2010 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)542074 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 701  |a Galić, Zvonimir 
245 1 0 |a Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza /  |c Galić, Zvonimir. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a From work attitudes to perception of "Fićo": social-psychological research of professor Petz 
300 |a 15-15  |f str. 
520 |a Važan doprinos razvoju psihologije na ovim prostorima profesor Boris Petz je dao svojim znanstvenim i stručnim radovima u području industrijske socijalne psihologije i psihologije potrošačkog ponašanja. U području industrijske socijalne psihologije B. Petz je proučavao učinkovitost različitih metoda provođenja istraživanja u organizacijama, konstruirao upitnike za mjerenje motivacije, informiranosti i stavova prema radu te napisao niz stručnih radova, tematski prvenstveno vezanih uz međuljudske odnose u radnim kolektivima. U području psihologije potrošačkog ponašanja, uz zanimljiva izvorna istraživanja o slici proizvoda, najznačajniji rad predstavlja knjiga «Psihologija u ekonomskoj propagandi» u kojoj se na jednostavan i uvjerljiv način izlažu različiti aspekti primjene psihologije u marketingu. U izlaganju ćemo ukratko prikazati najvažnije točke iz ove domene rada Borisa Petza te pokazati da je većina spoznaja opisanih u njegovim radovima aktualna i danas. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-3282 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a Petz, industrijska socijalna psihologija, psihologija potrošačkog ponašanja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Petz, industrial social psychology, consumer behavior  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost, budućnost (16.04.2010. ; Zagreb, Hrvatska)  |t Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost i budućnost: Program i sažeci priopćenja  |d Zagreb : Naklada Slap d.o.o., 2010  |n Parmač Kovačić, Maja ; Tonković, Maša  |z 978-953-175-362-3  |g str. 15-15 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Strucni - Predavanje - Sazetak  |t 1.13 
999 |c 317353  |d 317351