Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa
U radu se razmatra kohezivnost školskog razreda i mogući pristup u njezinu postizanju u kontekstu interkulturalizma koji implicira dijalog, otvorenost, dinamiku i perspektivu. Interkulturalni odnosi u razredu temelje se na komunikaciji i interakciji učenika, uspoređivanju mišljenja, ideja i kultura....
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317566/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Susret kultura Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2010 |
Glavni autori: | Jurčić, Marko, pedagog (-), Markić, Ivan, pedagog (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02502naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140116141720.0 | ||
008 | 131111s2010 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)550959 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa / |c Marko Jurčić ; Ivan Markić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Modeling of classroom cohesion in the context of intercultural relations | |
300 | |a 156-162 |f str. | ||
520 | |a U radu se razmatra kohezivnost školskog razreda i mogući pristup u njezinu postizanju u kontekstu interkulturalizma koji implicira dijalog, otvorenost, dinamiku i perspektivu. Interkulturalni odnosi u razredu temelje se na komunikaciji i interakciji učenika, uspoređivanju mišljenja, ideja i kultura. Svaki pojedinac stječe i zauzima određeni položaj i status unutar razreda, primjeren kvalitetnom odrastanju, unatoč teškoćama koje mogu biti izazvane činjenicom da je školski razred skupina učenika samo podjednake kronološke, obrazovne, socijalne i emocionalne dobi. Najrazličitiji utjecaji kultura javljaju se u školskom razredu. Stoga on treba biti utemeljena na interkulturalnim odnosima, jer oni omogućavaju suočavanje, komunikaciju, međusobno upoznavanje i vrednovanje, razmjenu vrijednosti, modela, načina i stilova života, te društveno-etičko poštivanje. U složenim i isprepletenim odnosima unutar školskog razreda učenici utječu na rezultat dimenzije odnosa, odnosno na procjenu uključenosti pojedinca u školski razred i intenzitet u kojem jedni druge prihvaćaju, podržavaju i pomažu. Izvor kohezivnosti školskog razreda jesu motivi učenika koji se mogu zadovoljiti u razredu i učinci kohezivnosti na njihovu uključenost u školski razred. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a Interkulturalni odnosi, kohezivnost školskog razreda, učenici |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a intercultural relations, classroom cohesion, pupils |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |9 604 |a Markić, Ivan, |c pedagog |4 aut | |
773 | 0 | |a Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kultura" (1-4.12.2009. ; Novi Sad, Srbija) |t Susret kultura |d Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2010 |n Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana |z 978-86-6065-040-7 |g str. 156-162 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 317566 |d 317564 |