Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa

U radu se razmatra kohezivnost školskog razreda i mogući pristup u njezinu postizanju u kontekstu interkulturalizma koji implicira dijalog, otvorenost, dinamiku i perspektivu. Interkulturalni odnosi u razredu temelje se na komunikaciji i interakciji učenika, uspoređivanju mišljenja, ideja i kultura....

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317566/Details
Matična publikacija: Susret kultura
Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2010
Glavni autori: Jurčić, Marko, pedagog (-), Markić, Ivan, pedagog (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02502naa a2200241uu 4500
005 20140116141720.0
008 131111s2010 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)550959 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 591  |a Jurčić, Marko,   |c pedagog 
245 1 0 |a Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa /  |c Marko Jurčić ; Ivan Markić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Modeling of classroom cohesion in the context of intercultural relations 
300 |a 156-162  |f str. 
520 |a U radu se razmatra kohezivnost školskog razreda i mogući pristup u njezinu postizanju u kontekstu interkulturalizma koji implicira dijalog, otvorenost, dinamiku i perspektivu. Interkulturalni odnosi u razredu temelje se na komunikaciji i interakciji učenika, uspoređivanju mišljenja, ideja i kultura. Svaki pojedinac stječe i zauzima određeni položaj i status unutar razreda, primjeren kvalitetnom odrastanju, unatoč teškoćama koje mogu biti izazvane činjenicom da je školski razred skupina učenika samo podjednake kronološke, obrazovne, socijalne i emocionalne dobi. Najrazličitiji utjecaji kultura javljaju se u školskom razredu. Stoga on treba biti utemeljena na interkulturalnim odnosima, jer oni omogućavaju suočavanje, komunikaciju, međusobno upoznavanje i vrednovanje, razmjenu vrijednosti, modela, načina i stilova života, te društveno-etičko poštivanje. U složenim i isprepletenim odnosima unutar školskog razreda učenici utječu na rezultat dimenzije odnosa, odnosno na procjenu uključenosti pojedinca u školski razred i intenzitet u kojem jedni druge prihvaćaju, podržavaju i pomažu. Izvor kohezivnosti školskog razreda jesu motivi učenika koji se mogu zadovoljiti u razredu i učinci kohezivnosti na njihovu uključenost u školski razred. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Interkulturalni odnosi, kohezivnost školskog razreda, učenici  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a intercultural relations, classroom cohesion, pupils  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |9 604  |a Markić, Ivan,   |c pedagog  |4 aut 
773 0 |a Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kultura" (1-4.12.2009. ; Novi Sad, Srbija)  |t Susret kultura  |d Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2010  |n Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana  |z 978-86-6065-040-7  |g str. 156-162 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 317566  |d 317564