Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća

U ovom radu pozornost je usmjerena na značajke procesa cjeloživotnog učenja, kao obrazovni zadatak svakog nastavnika, u razvoju kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća. Posebno se razmatra artikuliranje stručno-profesionalnog usavršavanja nastavnika u sustav cjeloživotnog obrazovanja radi...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317567/Details
Matična publikacija: A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig
Subotica : Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009
Glavni autori: Jurčić, Marko, pedagog (-), Markić, Ivan, pedagog (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02389naa a2200241uu 4500
005 20140116150705.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)551013 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 591  |a Jurčić, Marko,   |c pedagog 
245 1 0 |a Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća /  |c Marko Jurčić ; Ivan Markić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Attaining campetent knowledge and the art of creative teaching through lifelong learning 
300 |a 268-275  |f str. 
520 |a U ovom radu pozornost je usmjerena na značajke procesa cjeloživotnog učenja, kao obrazovni zadatak svakog nastavnika, u razvoju kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća. Posebno se razmatra artikuliranje stručno-profesionalnog usavršavanja nastavnika u sustav cjeloživotnog obrazovanja radi razvoja kompetencija nužnih za djelotvorno ostvarivanje procesa poučavanja i učenja. Izlažu se osnovne značajke usmjeravanja i uklapanja nastavnika u organizirani, sustavni i koordinirani proces cjeloživotnog učenja radi osuvremenjivanja i poboljšavanja kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća koje se ogleda u osposobljenosti za suvremeno poimanje organizacije i realizacije odgojno – obrazovnog procesa, odnosno, u mijenjanju i usavršavanju cjelokupnog odgojno – obrazovnog procesa dajući mu novu kvalitetu i nove uvide u poučavanje i učenje. Općenito, profesija nastavnika promatra se kao kontinuirano oblikovanje osobne profesionalnosti temeljene na principima cjeloživotnog učenja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Cjeloživotno učenje, znanje, kreativno nastavno umijeće, kompetencije  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a lifelong learning, knowledge, art of creative teaching, competences  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |9 604  |a Markić, Ivan,   |c pedagog  |4 aut 
773 0 |a AZ ESÉLYEGYENLŐSÉG ÉS A FELZÁRKÓZTATÁS VETÜLETEI AZ OKTATÁSBAN - JEDNAKOST ŠANSI KAO REZULTAT INTEGRACIJE U OBRAZOVANJU (17-19.09.2009. ; Subotica, Srbija)  |t A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig  |d Subotica : Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009  |n Bene, Annamaria  |z 978-86-323-0755-1  |g str. 268-275 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 317567  |d 317565