Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća
U ovom radu pozornost je usmjerena na značajke procesa cjeloživotnog učenja, kao obrazovni zadatak svakog nastavnika, u razvoju kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća. Posebno se razmatra artikuliranje stručno-profesionalnog usavršavanja nastavnika u sustav cjeloživotnog obrazovanja radi...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317567/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig Subotica : Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009 |
Glavni autori: | Jurčić, Marko, pedagog (-), Markić, Ivan, pedagog (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02389naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140116150705.0 | ||
008 | 131111s2009 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)551013 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća / |c Marko Jurčić ; Ivan Markić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Attaining campetent knowledge and the art of creative teaching through lifelong learning | |
300 | |a 268-275 |f str. | ||
520 | |a U ovom radu pozornost je usmjerena na značajke procesa cjeloživotnog učenja, kao obrazovni zadatak svakog nastavnika, u razvoju kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća. Posebno se razmatra artikuliranje stručno-profesionalnog usavršavanja nastavnika u sustav cjeloživotnog obrazovanja radi razvoja kompetencija nužnih za djelotvorno ostvarivanje procesa poučavanja i učenja. Izlažu se osnovne značajke usmjeravanja i uklapanja nastavnika u organizirani, sustavni i koordinirani proces cjeloživotnog učenja radi osuvremenjivanja i poboljšavanja kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća koje se ogleda u osposobljenosti za suvremeno poimanje organizacije i realizacije odgojno – obrazovnog procesa, odnosno, u mijenjanju i usavršavanju cjelokupnog odgojno – obrazovnog procesa dajući mu novu kvalitetu i nove uvide u poučavanje i učenje. Općenito, profesija nastavnika promatra se kao kontinuirano oblikovanje osobne profesionalnosti temeljene na principima cjeloživotnog učenja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a Cjeloživotno učenje, znanje, kreativno nastavno umijeće, kompetencije |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a lifelong learning, knowledge, art of creative teaching, competences |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |9 604 |a Markić, Ivan, |c pedagog |4 aut | |
773 | 0 | |a AZ ESÉLYEGYENLŐSÉG ÉS A FELZÁRKÓZTATÁS VETÜLETEI AZ OKTATÁSBAN - JEDNAKOST ŠANSI KAO REZULTAT INTEGRACIJE U OBRAZOVANJU (17-19.09.2009. ; Subotica, Srbija) |t A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig |d Subotica : Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009 |n Bene, Annamaria |z 978-86-323-0755-1 |g str. 268-275 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 317567 |d 317565 |