Dramsko izražavanje u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti: mogućnosti primjene i prijedlozi metodičko-didaktičkih vježbi
U novijim kurikulumskih dokumentima Republike Hrvatske ističe se nužnost primjene što raznovrsnijih metoda suvremenoga poučavanja i učenja, a s ciljem veće aktivacije učenika i indvidualizacije nastavnoga procesa. Stvarna primjena tih metoda u nastavi je, međutim, vrlo rijetka. Dramski odgoj, oblik...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317757/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti "Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije" 978-953-8181-03-0 |
Glavni autori: | Alviž, Josipa (-), Kovačić, Jelena (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02797naa a2200253ui 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFF | ||
008 | 180814s2018 hr 1 hrv|d | ||
999 | |c 317757 |d 317755 | ||
035 | |a (CROSBI)950434 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
041 | |a hrv | ||
100 | 1 | |a Alviž, Josipa |9 448 | |
245 | 1 | 0 | |a Dramsko izražavanje u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti: mogućnosti primjene i prijedlozi metodičko-didaktičkih vježbi / |c Alviž, Josipa ; Kovačić, Jelena. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The Drama in High School Teaching and Learning of Visual Arts: Areas of Application and the Proposals of Methodical-Didactic Exercises | |
300 | |a 11-27 |f str. | ||
520 | |a U novijim kurikulumskih dokumentima Republike Hrvatske ističe se nužnost primjene što raznovrsnijih metoda suvremenoga poučavanja i učenja, a s ciljem veće aktivacije učenika i indvidualizacije nastavnoga procesa. Stvarna primjena tih metoda u nastavi je, međutim, vrlo rijetka. Dramski odgoj, oblik poučavanja i učenja dramskim iskustvom, jedna je od potencijalnih suvremenih metoda koju bi valjalo češće primjenjivati u nastavi s obzirom na to da pozitivno utječe na razvijanje osjećajnosti kod učenika, njhove osjetilnosti, govornih sposobnosti, komunikacijskih vještina, mašte, kreativnosti, kao i na formiranje stavova, razvijanje društvene svijesti, razumijevanje međuljudskih odnosa te na stjecanje samopouzdanja i sigurnosti kod mladih osoba. Kad govorimo o dramskim metodama kao metodama poučavanja i učenja, govorimo o dramskom izražavanju u nastavi. Jednostavniji oblici koji se koriste u nastavi su dramske tehnike, a složeniji dramske metode. Dramske tehnike su sve dramske igre, dramske vježbe i improvizacije koje se sastoje od mnogih funkcionalnih i odgojnih zadataka, a moguće ih je koristiti u svim nastavnim predmetima. U izlaganju će se predstaviti mogućnosti uključivanja dramskoga izražavanja u nastavu srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost na primjeru dramskih didaktičko-metodičkih vježbi primijenjivih u različitim nastavnim sadržajima i situacijama. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f projekt | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.05 | ||
693 | |a Likovna umjetnost, dramsko izražavanje, kurikulum, suvremeno poučavanje i učenje, obrazovanje |2 crosbi | ||
693 | |a Visual Arts, dramatic expression in teaching, curriculum, contemporary learning and teaching, education |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Kovačić, Jelena |4 aut | |
773 | 0 | |t 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti "Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije" |d Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Umjetnička akademija u Osijeku, 2018 |z 978-953-8181-03-0 |g str. 11-27 | |
942 | |c RZB |v DomRecenzija |u 2 |z Znanstveni - Predavanje |t 1.08 |