Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu
Svrha ovoga rada jest prikazati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju kao sastavni dio Nacionalnog kurikuluma. Naime, Nacionalni kurikulum, trenutačno u nas vrlo aktualna pedagoška tema, donosi odmak od starih, državno propisanih nastavnih planova i programa, te se okreće pitanju cilja i ishoda k...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317787/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Informatologia Separat Speciale, No. 12 Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009 |
Glavni autor: | Markić, Ivan, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02196naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155515.0 | ||
008 | 131111s2009 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)570381 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 604 |a Markić, Ivan, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu / |c Ivan Markić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Information and communication technology in National curriculum | |
300 | |a 48 |f str. | ||
520 | |a Svrha ovoga rada jest prikazati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju kao sastavni dio Nacionalnog kurikuluma. Naime, Nacionalni kurikulum, trenutačno u nas vrlo aktualna pedagoška tema, donosi odmak od starih, državno propisanih nastavnih planova i programa, te se okreće pitanju cilja i ishoda kroz kompetencije. Želi se, zapravo, reći što učenik određene dobi može i treba znati, koje vještine, sposobnosti i stavove treba i može razviti u određenim životnim i školskim razdobljima. Na tragu navedenoga, prikazat ćemo razloge uvođenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u Nacionalni kurikulum, mogućnosti koje nudi kao zaseban predmet te kao međupredmetno područje u razvoju ključnih kompetencija potrebnih pojedincu za aktivno, kreativno i odgovorno participiranje u današnjem društvu. Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u stjecanju i razvijanju kompetencija za cjeloživotno obrazovanje ima vrlo važnu ulogu u osposobljavanju učenika za cjeloživotno učenje i djelovanje u društvu znanja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a informacijsko-komunikacijska tehnologija, Nacionalni kurikulum, cjeloživotno obrazovanje, kompetencije, osposobljavanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a information and communication technologies, National curriculum, life-long education, competence, enabling |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Društvo i tehnologija 2009. (28-30.06.2009 ; Zadar, Hrvatska) |t Informatologia Separat Speciale, No. 12 |d Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009 |n Mario Plenković |g str. 48 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak |t 1.08 | ||
999 | |c 317787 |d 317785 |