Sociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti
Škola, odnosno razredni odjel, predstavlja jedan od prvih institucionaliziranih formi uvođenja učenika u društvo. Poznato je (po teoriji elita) da svako društvo čine dvije glavne skupine: mase (većina) i elite (manjina). Svaki razredni odjel, koji predstavlja društvo u malome, ima svoju razrednu eli...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317795/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Daroviti i društvena elita Vršac : Visoka škola strukovnih studija Vršac, 2009. |
Glavni autori: | Bedeković, Vesna (-), Jurčić, Marko, pedagog (Author), Kolak, Ante |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Bedeković, V. (2009). Sociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti: Sociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti. Daroviti i društvena elita.
Chicago stil citiranjaBedeković, Vesna. "Sociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti: Sociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti." 2009.
MLA stil citiranjaBedeković, Vesna. "Sociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti: Sociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti." 2009.