Muka po Bolonji? Kako nastavnici i suradnici Filozofskog fakulteta u Zagrebu vide promjene programâ studija sociologije

Kvalitativnim pristupom utemeljene teorije (grounded theory) istražuje se kako nastavnici i suradnici Odsjeka za sociologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu vide promjene studijskih programâ sociologije inducirane Bolonjskom reformom 2005. godine. Budući da su "bolonjske" promjene programa...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317800/Details
Glavni autori: Kufrin, Krešimir (-), Božić, Jasmina (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://www.hsd.hr/web/images/stories/kongres/kufrin_kresimir-%20bozic_jasmina.pdf
LEADER 02891naa a2200241uu 4500
005 20170115202504.0
008 131111s2011 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)573402 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 574  |a Kufrin, Krešimir 
245 1 0 |a Muka po Bolonji? Kako nastavnici i suradnici Filozofskog fakulteta u Zagrebu vide promjene programâ studija sociologije /   |c Kufrin, Krešimir ; Božić, Jasmina. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Troubles of Bologna: How do teachers and associates of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb find the changes of sociology study programme? 
300 |f str. 
520 |a Kvalitativnim pristupom utemeljene teorije (grounded theory) istražuje se kako nastavnici i suradnici Odsjeka za sociologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu vide promjene studijskih programâ sociologije inducirane Bolonjskom reformom 2005. godine. Budući da su "bolonjske" promjene programa provedene u kratkim rokovima te uz slabo definirane i promjenjive parametre prema kojima bi programi trebali biti oblikovani, promjenama nisu prethodila potrebna istraživanja te analize stanja i potreba. Analiza promjena programa obuhvaća sljedeće aspekte: konceptualne postavke na kojima su počivale dvije "bolonjske" promjene programa ; strukturu programa, što obuhvaća fundamente studija i omjer obveznost - izbornost, odnos teorijskih i metodologijskih predmeta, mjesto teorijskih i aplikativnih sadržaja, preddiplomski i diplomski studij, jednopredmetni i dvopredmetni studij, moguće smjerove i specijalizacije na različitim razinama studija, zapošljavanje i tržište rada ; potom viziju razvoja te identitet studija. Istraživanje je idejno postavljeno tijekom rada na promjeni studijskih programa u prvoj polovici 2010. g. Taj ciklus promjena pokrenut je radi razvoja druge generacije bolonjskih programa. Podatci su prikupljeni polustrukturiranim intervjuima s nastavnicima i suradnicima Odsjeka za sociologiju. Rezultate se interpretira u kontekstu promjena u samoj disciplini i širih trendova društvenih promjena, poglavito s obzirom na raznorodna razumijevanja jezgre i cjeline struke, potrebe hrvatskog društva i mogućnosti zapošljavanja završenih studenata, zahtjeve međunarodnog umrežavanja i dr. 
546 |a HRV 
690 |a 5.05 
693 |a utemeljena teorija, studijski program, sociologija, Bolonjska reforma  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a grounded theory, study programme, sociology, Bologna reform  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva „Sociologija i promjena - izazovi budućnosti“ (07.-09. 04. 2011. ; Zagreb, Hrvatska) 
700 1 |9 551  |a Božić, Jasmina  |4 aut 
856 |u http://www.hsd.hr/web/images/stories/kongres/kufrin_kresimir-%20bozic_jasmina.pdf 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Predavanje - ppt  |t 3.15 
999 |c 317800  |d 317798