|
|
|
|
LEADER |
02891naa a2200241uu 4500 |
005 |
20170115202504.0 |
008 |
131111s2011 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)573402
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 574
|a Kufrin, Krešimir
|
245 |
1 |
0 |
|a Muka po Bolonji? Kako nastavnici i suradnici Filozofskog fakulteta u Zagrebu vide promjene programâ studija sociologije /
|c Kufrin, Krešimir ; Božić, Jasmina.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Troubles of Bologna: How do teachers and associates of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb find the changes of sociology study programme?
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Kvalitativnim pristupom utemeljene teorije (grounded theory) istražuje se kako nastavnici i suradnici Odsjeka za sociologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu vide promjene studijskih programâ sociologije inducirane Bolonjskom reformom 2005. godine. Budući da su "bolonjske" promjene programa provedene u kratkim rokovima te uz slabo definirane i promjenjive parametre prema kojima bi programi trebali biti oblikovani, promjenama nisu prethodila potrebna istraživanja te analize stanja i potreba. Analiza promjena programa obuhvaća sljedeće aspekte: konceptualne postavke na kojima su počivale dvije "bolonjske" promjene programa ; strukturu programa, što obuhvaća fundamente studija i omjer obveznost - izbornost, odnos teorijskih i metodologijskih predmeta, mjesto teorijskih i aplikativnih sadržaja, preddiplomski i diplomski studij, jednopredmetni i dvopredmetni studij, moguće smjerove i specijalizacije na različitim razinama studija, zapošljavanje i tržište rada ; potom viziju razvoja te identitet studija. Istraživanje je idejno postavljeno tijekom rada na promjeni studijskih programa u prvoj polovici 2010. g. Taj ciklus promjena pokrenut je radi razvoja druge generacije bolonjskih programa. Podatci su prikupljeni polustrukturiranim intervjuima s nastavnicima i suradnicima Odsjeka za sociologiju. Rezultate se interpretira u kontekstu promjena u samoj disciplini i širih trendova društvenih promjena, poglavito s obzirom na raznorodna razumijevanja jezgre i cjeline struke, potrebe hrvatskog društva i mogućnosti zapošljavanja završenih studenata, zahtjeve međunarodnog umrežavanja i dr.
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.05
|
693 |
|
|
|a utemeljena teorija, studijski program, sociologija, Bolonjska reforma
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a grounded theory, study programme, sociology, Bologna reform
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva „Sociologija i promjena - izazovi budućnosti“ (07.-09. 04. 2011. ; Zagreb, Hrvatska)
|
700 |
1 |
|
|9 551
|a Božić, Jasmina
|4 aut
|
856 |
|
|
|u http://www.hsd.hr/web/images/stories/kongres/kufrin_kresimir-%20bozic_jasmina.pdf
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v DomRecenzija
|z Znanstveni - Predavanje - ppt
|t 3.15
|
999 |
|
|
|c 317800
|d 317798
|