Dijagnostika u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
Cilj je ovog rada bio utvrditi postoji li značajna razlika kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji se danas bave nekom sportsko-rekreativnom aktivnošću od onih koji se ne bave i koji su to faktori koji na to utječu od ponuđenih pitanja. Uzorak ispitanika činili...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317810/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova 20. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2011 |
Glavni autori: | Fučkar Reichel, Ksenija (-), Vulić, Jure (Author), Gošnik, Jelka |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://bib.irb.hr/datoteka/574756.118-123-Fuckar.pdf |
LEADER | 02979naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205132955.0 | ||
008 | 131111s2011 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)574756 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Fučkar Reichel, Ksenija | |
245 | 1 | 0 | |a Dijagnostika u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu / |c Fučkar Reichel, Ksenija ; Gošnik, Jelka ; Vulić, Jure. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Diagnostic in Physical Education teaching at Faculty of Science on University of Zagreb | |
300 | |a 118-123 |f str. | ||
520 | |a Cilj je ovog rada bio utvrditi postoji li značajna razlika kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji se danas bave nekom sportsko-rekreativnom aktivnošću od onih koji se ne bave i koji su to faktori koji na to utječu od ponuđenih pitanja. Uzorak ispitanika činili su studenti 1. godine studija Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ukupno 574 studenta, od čega 372 studentice i 175 studenti, u akademskoj godini 2010/2011. Provedena je neanonimna anketa koja se godinama koristi za potrebe i organizaciju nastave kolegija Tjelesna i zdravstvena kultura koju su studenti dobrovoljno ispunili. Studetni su odgovorili na više skupina pitanja od kojih važna za ovo istraživanje su: način bavljenja sportsko- rekreativnim aktivnostima u zadnjih mjesec dana, tjelesna aktivnost u srednjoj školi, dosadašnje bavljenje sportom, sadašnje bavljenje sportom, broj sati sportske aktivnosti tjedno, sredina iz koje studenti dolaze i početak bavljenja sportom. Deskriptivna statistika korištena je za određivanje frekvencija i postotaka pojedine varijable u ukupnoj populaciji te s obzirom na spol ispitanika. Analiza varijance je korištena za utvrđivanje razlike u srednjim vrijednostima varijabli grupiranih s obzirom na spol i studijsku grupu. Rezultati su pokazali da statistički značajan doprinos imaju varijable tjelesna aktivnost u srednjoj školi, sredina iz koje studenti dolaze i dosadašnje bavljenje sportom, na studente/ice Prirodoslovno- matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji se bave sportsko-rekreativnim aktivnostima za vrijeme studija. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a dijagnostika, tjelesna i zdravstvena kultura, rekreacija |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a diagnostic, Physical Education, recreation |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Vulić, Jure |4 aut | |
700 | 1 | |9 759 |a Gošnik, Jelka |4 aut | |
773 | 0 | |a "Dijagnostika u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije" (21.-25.06.2011. ; Poreč, Hrvatska) |t Zbornik radova 20. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske |d Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2011 |n Findak, V. |z 978-953-95082-7-0 |g str. 118-123 | |
856 | |u http://bib.irb.hr/datoteka/574756.118-123-Fuckar.pdf | ||
942 | |c RZB |u 2 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 317810 |d 317808 |