Dijagnostika u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu

Cilj je ovog rada bio utvrditi postoji li značajna razlika kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji se danas bave nekom sportsko-rekreativnom aktivnošću od onih koji se ne bave i koji su to faktori koji na to utječu od ponuđenih pitanja. Uzorak ispitanika činili...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317810/Details
Matična publikacija: Zbornik radova 20. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske
Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2011
Glavni autori: Fučkar Reichel, Ksenija (-), Vulić, Jure (Author), Gošnik, Jelka
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://bib.irb.hr/datoteka/574756.118-123-Fuckar.pdf
LEADER 02979naa a2200253uu 4500
005 20131205132955.0
008 131111s2011 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)574756 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Fučkar Reichel, Ksenija 
245 1 0 |a Dijagnostika u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu /  |c Fučkar Reichel, Ksenija ; Gošnik, Jelka ; Vulić, Jure. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Diagnostic in Physical Education teaching at Faculty of Science on University of Zagreb 
300 |a 118-123  |f str. 
520 |a Cilj je ovog rada bio utvrditi postoji li značajna razlika kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji se danas bave nekom sportsko-rekreativnom aktivnošću od onih koji se ne bave i koji su to faktori koji na to utječu od ponuđenih pitanja. Uzorak ispitanika činili su studenti 1. godine studija Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ukupno 574 studenta, od čega 372 studentice i 175 studenti, u akademskoj godini 2010/2011. Provedena je neanonimna anketa koja se godinama koristi za potrebe i organizaciju nastave kolegija Tjelesna i zdravstvena kultura koju su studenti dobrovoljno ispunili. Studetni su odgovorili na više skupina pitanja od kojih važna za ovo istraživanje su: način bavljenja sportsko- rekreativnim aktivnostima u zadnjih mjesec dana, tjelesna aktivnost u srednjoj školi, dosadašnje bavljenje sportom, sadašnje bavljenje sportom, broj sati sportske aktivnosti tjedno, sredina iz koje studenti dolaze i početak bavljenja sportom. Deskriptivna statistika korištena je za određivanje frekvencija i postotaka pojedine varijable u ukupnoj populaciji te s obzirom na spol ispitanika. Analiza varijance je korištena za utvrđivanje razlike u srednjim vrijednostima varijabli grupiranih s obzirom na spol i studijsku grupu. Rezultati su pokazali da statistički značajan doprinos imaju varijable tjelesna aktivnost u srednjoj školi, sredina iz koje studenti dolaze i dosadašnje bavljenje sportom, na studente/ice Prirodoslovno- matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji se bave sportsko-rekreativnim aktivnostima za vrijeme studija. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a dijagnostika, tjelesna i zdravstvena kultura, rekreacija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a diagnostic, Physical Education, recreation  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Vulić, Jure  |4 aut 
700 1 |9 759  |a Gošnik, Jelka  |4 aut 
773 0 |a "Dijagnostika u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije" (21.-25.06.2011. ; Poreč, Hrvatska)  |t Zbornik radova 20. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske  |d Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2011  |n Findak, V.  |z 978-953-95082-7-0  |g str. 118-123 
856 |u http://bib.irb.hr/datoteka/574756.118-123-Fuckar.pdf 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 317810  |d 317808