Primjena sustava e-učenja u nastavnom okruženju

U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Oblikovanje sadržaja primjenjivih u nastavnom procesu i integralnom sustavu e-učenja uključuje sve razine obrazovanja, njene strategije, politike i praktiţnu provedbu. To se posebno odnosi na procese cjeloživ...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317987/Details
Matična publikacija: Pedagogija i kultura, Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012.
Glavni autori: Tomaš, Suzana (-), Marinković, Renata (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02128naa a2200229uu 4500
005 20131205155448.0
008 131111s2012 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)595670 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Tomaš, Suzana 
245 1 0 |a Primjena sustava e-učenja u nastavnom okruženju /  |c Suzana Tomaš ; Renata Marinković. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Application of E-learning System in Learning Environment 
300 |a 302-310  |f str. 
520 |a U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Oblikovanje sadržaja primjenjivih u nastavnom procesu i integralnom sustavu e-učenja uključuje sve razine obrazovanja, njene strategije, politike i praktiţnu provedbu. To se posebno odnosi na procese cjeloživotnog učenja kao i na učenje na daljinu. S obzirom da oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja ima temeljnu ulogu u kreiranju nastavnog procesa potrebno je ozbiljno primjenjivati teorije koje su već na međunarodnoj razini zacrtale razvoj obrazovnih kretanja. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike obrađeni su empirijski pokazatelji ankete provedene u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži (CARNet). Polaznici tečajeva izjašnjavali su se o oblikovanju nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Rezultati pokazuju da je pitanje oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja sve prisutnije i prema mišljenju ispitanika bitno doprinose razvoju i kvaliteti nastavnog procesa. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a e-učenje, nastavno okruženje, sustav e-učenja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a e-learning, learning environment, system of e-learning  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Pedagogija i kultura (24-26.09.2012. ; Opatija, Hrvatska)  |t Pedagogija i kultura, Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum  |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012.  |n Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana  |z 978-953-99167-6-1  |g str. 302-310 
700 1 |9 603  |a Marinković, Renata  |4 aut 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 317987  |d 317985