Primjena sustava e-učenja u nastavnom okruženju
U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Oblikovanje sadržaja primjenjivih u nastavnom procesu i integralnom sustavu e-učenja uključuje sve razine obrazovanja, njene strategije, politike i praktiţnu provedbu. To se posebno odnosi na procese cjeloživ...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317987/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija i kultura, Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. |
Glavni autori: | Tomaš, Suzana (-), Marinković, Renata (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02128naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155448.0 | ||
008 | 131111s2012 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)595670 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Tomaš, Suzana | |
245 | 1 | 0 | |a Primjena sustava e-učenja u nastavnom okruženju / |c Suzana Tomaš ; Renata Marinković. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Application of E-learning System in Learning Environment | |
300 | |a 302-310 |f str. | ||
520 | |a U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Oblikovanje sadržaja primjenjivih u nastavnom procesu i integralnom sustavu e-učenja uključuje sve razine obrazovanja, njene strategije, politike i praktiţnu provedbu. To se posebno odnosi na procese cjeloživotnog učenja kao i na učenje na daljinu. S obzirom da oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja ima temeljnu ulogu u kreiranju nastavnog procesa potrebno je ozbiljno primjenjivati teorije koje su već na međunarodnoj razini zacrtale razvoj obrazovnih kretanja. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike obrađeni su empirijski pokazatelji ankete provedene u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži (CARNet). Polaznici tečajeva izjašnjavali su se o oblikovanju nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Rezultati pokazuju da je pitanje oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja sve prisutnije i prema mišljenju ispitanika bitno doprinose razvoju i kvaliteti nastavnog procesa. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a e-učenje, nastavno okruženje, sustav e-učenja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a e-learning, learning environment, system of e-learning |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Pedagogija i kultura (24-26.09.2012. ; Opatija, Hrvatska) |t Pedagogija i kultura, Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. |n Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana |z 978-953-99167-6-1 |g str. 302-310 | |
700 | 1 | |9 603 |a Marinković, Renata |4 aut | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 317987 |d 317985 |