Kritičko mišljenje i sustav obrazovanja
Kritičko mišljenje razumije se kao jedna od najvažnijih karakteristika svakog slobodno mislećega pojedinca te bi trebalo predstavljati nužan preduvjet svakog istraživanja i, posljedično, svakog novog intelektualnog doprinosa. Razvoj kritičkoga mišljenja također se ističe i kao jedan od osnovnih zada...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318031/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
21. Dani Frane Petrića Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2012 |
Glavni autor: | Zagorac, Ivana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01862naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131206085143.0 | ||
008 | 131111s2012 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)597689 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 769 |a Zagorac, Ivana | |
245 | 1 | 0 | |a Kritičko mišljenje i sustav obrazovanja / |c Zagorac, Ivana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Critical Thinking and Educational System | |
300 | |a 130-130 |f str. | ||
520 | |a Kritičko mišljenje razumije se kao jedna od najvažnijih karakteristika svakog slobodno mislećega pojedinca te bi trebalo predstavljati nužan preduvjet svakog istraživanja i, posljedično, svakog novog intelektualnog doprinosa. Razvoj kritičkoga mišljenja također se ističe i kao jedan od osnovnih zadataka suvremenih obrazovnih sustava na svim razinama. S druge strane, a to zapažanje predstavlja i polazište ovoga rada, svaki sustav koji ga zaziva mora biti spreman na znatne strukturalne promjene ako želi takvome tipu mišljenja dati produktivnu, a ne puko ukrasnu ulogu. Put kritičkoga mišljenja od odgojne mantre do punokrvnoga koncepta omeđen je spremnošću sustava na vlastitu rekonceptualizaciju. Osnovno pitanje koje se istražuje u radu stoga nije što kritičko mišljenje može ponuditi sustavu, nego što sustav može ponuditi kritičkome mišljenju. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1300990-1085 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.01 | ||
693 | |a kritičko mišljenje, sustav obrazovanja, |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a critical thinking, educational system |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a 21. Dani Frane Petrića, simpozij "Ideja sveučilišta" (23-26.09.2012. ; Cres, Hrvatska) |t 21. Dani Frane Petrića |d Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2012 |n Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica |g str. 130-130 | |
942 | |c RZB |t 1.12 |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak | ||
999 | |c 318031 |d 318029 |