Knjižnice, studenti i društvene mreže : ispitivanje informacijskih navika studenata
Sve većim utjecajem informacijskih tehnologija pristupi prenošenju znanja u akademskom okruženju postepeno se mijenjaju. Iako su fakulteti često izvor novih pristupa i ideja, oni su ipak prvenstveno tradicionalna okruženja koja se temelje na tradicionalnim pristupima usvajanja i prenošenja znanja. S...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318073/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova 4. međunarodne konferencije BAM 2010 - Evropske smjernice za saradnju biblioteka arhiva i muzeja : informacijske ustanove za 21. stoljeće Sarajevo : Asocijacija informacijskih stručnjaka - bibliotekara, arhivista i muzeologa, 2012 |
Glavni autori: | Banek Zorica, Mihaela (-), Ivanjko, Tomislav (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02457naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2012 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)601990 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 442 |a Banek Zorica, Mihaela | |
245 | 1 | 0 | |a Knjižnice, studenti i društvene mreže : ispitivanje informacijskih navika studenata / |c Banek Zorica, Mihaela ; Ivanjko, Tomislav. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Libraries, students and social networks : research of information habits of students | |
300 | |a 135-143 |f str. | ||
520 | |a Sve većim utjecajem informacijskih tehnologija pristupi prenošenju znanja u akademskom okruženju postepeno se mijenjaju. Iako su fakulteti često izvor novih pristupa i ideja, oni su ipak prvenstveno tradicionalna okruženja koja se temelje na tradicionalnim pristupima usvajanja i prenošenja znanja. Suočeni s novim generacijama kojima je korištenje novih tehnologija postalo dio svakodnevice, važno je ispitati mogućnosti primjene novih pristupa podučavanju i novih tehnologija u nastavi. Istražujući kako studenti koriste nove tehnologije, ali i kako percipiraju tradicionalne načine pružanja informacija, poput korištenja knjižnica i njihovih usluga mogu se dobiti neki od odgovora na pitanja najboljeg pristupa prenošenju novih znanja. Ovo istraživanje želi dati doprinos razumijevanju informacijskih navika studenata i načina na koji društveni softver može donijeti promjene u tradicionalnim modelima komunikacije i transfera znanja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301799-1755 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a društvene mreže, društveni softver, web 2.0, knjižnica, Facebook |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a social networks, social software, Web 2.0, library, Facebook |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a 4. međunarodna konferencija BAM 2010 - Evropske smjernice za saradnju biblioteka arhiva i muzeja : informacijske ustanove za 21. stoljeće (12-13.11.2010. ; Sarajevo ; Zenica, Bosna i Hercegovina) |t Zbornik radova 4. međunarodne konferencije BAM 2010 - Evropske smjernice za saradnju biblioteka arhiva i muzeja : informacijske ustanove za 21. stoljeće |d Sarajevo : Asocijacija informacijskih stručnjaka - bibliotekara, arhivista i muzeologa, 2012 |n Rešidbegović, A ; Sabljaković, B. ; Grebović, N. |z 978-9958-9934-3-5 |g str. 135-143 | |
700 | 1 | |9 476 |a Ivanjko, Tomislav |4 aut | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 318073 |d 318071 |